Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2771)

Vierailija
2761/2771 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut itse että valehtelet ja/tai lipsautat valkoisia valheita aikuiseksi ihmiseksi melko usein?  Jotenkin hyväksyn sen sinulta koska huomaan että heikkoitsetuntoisena ja rikkinäisenä ihmisenä tarvitset sitä saaden jotain voimaantumista siitä että otat itsellesi oikeuden "puijata edes vähän" muita. 

Vierailija
2762/2771 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinun kannattaisi vähän miettiä mitä syöt, muuten et pysty enää liikkumaan edes viiden metrin matkaa autoosi. Enimmät kivut johtuvat 50 kilon ylipainosta ja tupakoinnista ja liikkumattomuudesta. Lähde pienistä asioista ja huomaat, että olo on parempi ja jaksat paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2763/2771 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kultainen, muttet kovin älykäs.

Vierailija
2764/2771 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuo minulle sisustusesineitä lahjaksi! Ne eivät ole koskaan menneet nappiin, ja en jaksaisi säilytellä roinaa mitä tuot, tai selitellä missä ne ovat, saati pitää esillä! Haluan itse päättää miltä kotonani näyttää. Vaikka itse pidät jostain kukkamukista, ei niitä välttämättä muut halua.

Vierailija
2765/2771 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävä,  jonka henki haisee pahalle. olen kysynyt parikin kertaa, onko hän milloin viimeksi käynyt hammaslääkärissä. Jos sanoisin asiasta ihan suoraan, hän luultavasti loukkaantuisi todella paljon. Kerran ehdotin hänelle, että hiusten erittäin kuivilta ja hapsottovilta näyttävät latvat kannattaisi ehkä leikata, niin hän suuttui siitäkin aivan hirveästi.

Vierailija
2766/2771 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä soittele mulle humalassa. 

Tämä! Iltamyöhäiset humalasoitot on tosi raskaita. 

Vierailija
2767/2771 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä olevasi joskus väärässä. Et sinä kuitenkaan tiedä kaikesta kaikkea, niinkuin luulet.

Vierailija
2768/2771 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella ylimielinen. Olisi hyvä opetella ottamaan myös toinen osapuoli huomioon.

Vierailija
2769/2771 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ystävä kallis kun sulla ei ole oikeesti mitään tajua koiran kasvatuksesta/kouluttamisesta.  Ymmärrän että kymmenet vapaankasvatuksen kukkahattutytteleiden vapaankasvatuksen koirakoulut ym hämmentää päätä, mut sulla on alunalkaenkin lähtenyt laumahierarkia ihan väärille raiteille sen pikku alfan kanssa, etkä sinä ylipäätäänlään ole ollenkaan sellainen persoona että sinusta olisi loogiseksi ja jämäkäksi laumanjohtajaksi jota koirasi tarvitseisi. Ihan sattuu katsoa kun teet jotkut asiat ihan päinvastoin kuin pitäisit, mm palkitset koiraa aina kun se käyttäytyy ei toivotulla tavalla. Olet ihan itse aiheuttanut kaikki koirasi ongelmat ja saanut sekin ihan neuroottiseksi.

Vierailija
2770/2771 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä itteesi, kun olet käytökselläsi polttanut kaikki sillat. Vika ei ole kaikissa muissa, vaan sinussa itsessäsi. Haukut muita narsistisiksi, mutta ainoa narsisti taitaa katsoa sinua peilistä. 

Vierailija
2771/2771 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo se veljesi naisystävän problematisointi. Olet vain kateellinen.

Vierailija
2772/2771 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin olla oikein hirmusen ilkee ni sanoidin, että S... käviköhän tässä niin että karma kosti pahimmalla mahdollisella tavalla? Oikein paiskasi päin näköä sulle sellasen paukun et sait kaiken takas.

Olet niin hurjan kateellinen, joka asiaan puuttuja vaikkei asia kuulu sulle pätkääkään, olet pahansuopa juoruaja,  muiden ihmisten asioiden loputon negatiivissävytteinen ruotija, muiden mustamaalaaja ja vähättelijä, valitat valittamasta päästyäsi ihan kaikesta ja negatisoit tyyliin ihan kaiken etkä edes itse tajua että tämä on sairastuttanut sut ajat sitten. 

Mut enhän mä tai kukaan muukaan sinut tunteva voi olla niin ilkeä että edes ajatteleisimme et se mitä hiljattain tapahtui olisi karman, tai minkään muun kosto tai opetus sinulle. Ei ei tietenkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme