Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostaloasujat! Joko teillä on patterit lämpiminä?

Vierailija
03.10.2022 |

Siinähän se tulikin. Joko kerrostaloissa lämmitetään yleisesti?
Muutin juuri ja tänne jäätyy!!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni on omakotitalo, saa ihan itse päättää koska lämmittää ja kuinka lämpimäksi.

Betonikuutiossa asuminen olisi yhtä helvettiä.

Vierailija
22/34 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

23° C näyttää mittari, joten hyvin täällä tarkenee. Itse asiassa tuo on tänne makuuhuoneeseen vähän liikaakin. Onneksi voi laittaa oven auki joksikin aikaa ennen kuin menee nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöä 24 astetta, hirvittävän kylmät lattiat (kolmet sukat päällekkäin ja silti jalkoja palelee) ja kova vedon tuntu.

Vierailija
24/34 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onni on omakotitalo, saa ihan itse päättää koska lämmittää ja kuinka lämpimäksi.

Mulla on kerrostaloasunto jonka lämpötilan myös päätän itse, puolen asteen tarkkuudella. Eikä naapureista kuulu mitään. Ihana kämppä ja ilman omakotitalon häslinkiä, parasta. Kerrostaloja on katsos erilaisia.

Vierailija
25/34 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mut meillä rivarissa on ollu kuukauden verran, Tampereella.

Riippuisko siitä, onko vuokratalo vai omistusasuntoja? Luulisin, et meillä mammat ottais herkästi yhteyttä hallitukseen tai isännöitsijään, jollei omistusasunnossaan tarkenisi.

Vierailija
26/34 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kerrostaloasunto jonka lämpötilan myös päätän itse, puolen asteen tarkkuudella. Eikä naapureista kuulu mitään. Ihana kämppä ja ilman omakotitalon häslinkiä, parasta. Kerrostaloja on katsos erilaisia.

Aina tulee joku valehtelemaan hädissään. 😏

Ja jos yhdellä onkin niin miljoonilla ei ole. Ja se on se ratkaiseva juttu.

Vierailija
27/34 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ei saa kerrostaloon edes kilon palasina, en oikein ihmisinä pidä niitä jotka päällekkäin asuu, mutta kukin tyylillään toki.

Vierailija
28/34 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis, mut meillä rivarissa on ollu kuukauden verran, Tampereella.

Riippuisko siitä, onko vuokratalo vai omistusasuntoja? Luulisin, et meillä mammat ottais herkästi yhteyttä hallitukseen tai isännöitsijään, jollei omistusasunnossaan tarkenisi.

Sama meillä, rivari on ja vain omistajat asuu, itse olemme tämän rakennuttaneet. Kaukolämpö on edullista meilläpäin, eikö sähkökään kallista, minun sähkölasku on sellaista 15 euron luokkaa kahdelta kuukaudelta, kolmion omistan.

Vierailija
29/34 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ei saa kerrostaloon edes kilon palasina, en oikein ihmisinä pidä niitä jotka päällekkäin asuu, mutta kukin tyylillään toki.

Sama täällä, en mistään hinnasta lähde kerrostaloon, puistattaa pelkkä ajatuskin.

Vierailija
30/34 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo useamman viikon ollut lämpimät patterit. Ja kerrostaloasumista haukkuville terveisiä; hyvät ovat oltavat. Rivitaloon minua ei enää saisi takaisin. Omakotitaloonkin vain jos naapurit kaukana.

Vierailija
31/34 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut lämpöä jo kuukauden päivät, niin halutessaan. Pidän kuitenkin alhaisesta lämpötilasta asunnossa, joten nyt sisällä 20 astetta, eikä lämmitys ole kylpyhuonetta lukuunottamatta edes päällä. Lattialämmitys täällä.

Vierailija
32/34 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole patterit päällä, yleensä täällä ihanassa Lumo-asunnossa menee patterit käyttökuntoon vasta kun ulkona on pakkaset ympäri vuorokauden. Ja toki niissä on lukitukset säätimissä, että tehoa saa laitettua vain 3/5, mikä tarkoittaa talviaikaan maksimissaan 19 asteen sisälämpötilaa. Lumo on paras!

Vierailija
33/34 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo useamman viikon ollut lämpimät patterit. Ja kerrostaloasumista haukkuville terveisiä; hyvät ovat oltavat. Rivitaloon minua ei enää saisi takaisin. Omakotitaloonkin vain jos naapurit kaukana.

Terveisiä rivarista, yhden seinän takana vain on naapuri, ei ole ylhäällä, ei alhaalla. On oma ulko-ovi, ei tarvitse saastaisissa hisseissä kulkea, eikös teistä joku puristelut finnitkin hissinpeiliin, osoittaa kerrostaloasukkaiden tason. Omakotitalo on paras, mutta kun ikää tulee, on mukavaa vaihtaa rivariin, pieni yhtiö, kaikki pihatyöt tekee kiinteistöhuolto, mitään ei itse tarvitse tehdä, ja ennenkaikkea, ei tarvitse kuunnella naapurin mölyjä eli. Ole hiljaisuusaikoja, ihan saa vapaasti elää.

Kerrostalot on surkimuksille, on minun mielipiteeni.

Vierailija
34/34 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puistattaa ajatuskin kerrostalosta. Hyi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi