PIENIRINTAISET! Ruvetkaa vegaaneiksi niin johan suureni kuppikoko.
Kommentit (8)
ei kiitos. En syö muutenkaan possua tai lehmää juuri koskaan mutta vain siksi etten tykkää mausta, kanaa ja riistaa menee senkin edestä.
mä olen kyllä eri mieltä ja vegaaneitahan se ei edes koske.
Ite olisin enemmänkin sen kannalla, että kaverin rinnat kasvoi, koska alkoi syödä e-pillereitä.
Mutta että vegaaniruokavaliolla rinnat kasvaisi, hmmm. kannattaisikohan kokeilla. T: lattarinta
veketaristit voi käyttää myös kermoja ja sen selaisia..
ja lihasta. ilman lihaa mättäisin pullaa ja tulisin läskiks
niin tulee kai helposti herkuteltua liian usein vaikka millä vegaanileivonnaisilla jne. Ja kun suuri osa vegaaneistakaan ei koko aika vedä tofua tai papuja vaan vaikka mitä kaloriköyhiä kasviskastikkeita, ei tule ruuasta sitä täyttä oloa, mihin on tottunut ikänsä länsimaissa kasvettuaan ja lihaa joka päivä vedettyään. Ja jos ei ole tarkka ruokavalion suhteen, jää helposti joku vitamiini tai hivenaine liian vähälle ja alkaa tulla mielitekoja, kun elimistö sitä kaihoaa. Sitten vega-banaanikakku maistuukin.
Ja tämä ei sit millään pahalla. Tunnen suurta kunnioitusta veganismia kohtaan. Se vaan voi olla käytännössä vaikeaa, ja moni nuori ihminen muutenkin lyö laimin ruokavaliotaan, vegaani tai ei.
Nistä luulisi saavan proteiineja tarpeeksi. Tosin mukana tulee myös aika reippaasti rasvaa.
Soija on myös " estrogeeni" , voisko se vaikuttaa?
No joo, KAIKKI minun tutut kasvissyöjät (myönnetään että vegaaneja ei joukossa ole) on ruvenneet mättämään hirveästi karkkia. Tulee vissiin nälkä ja makeanhimoja, kun siirtyy vähäproteiinisempaan ruokavalioon. Entinen kämppis lihoi vuodessa 20 kiloa lihasta luovuttuaan - vähän yllättävää.
Kai siinä kuppikokoin suurenee jos perä muutenkin leviää? ;)