Sähkön hinnat voivat nousta talvella yli 50 senttiin/kWh
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009109910.html
Valetta! Monella on noussut jo! Minullakin nyt lokakuun alusta 51,45 senttiä kilowattitunnilta.
Kannattaisi tarkistaa faktat ennen valeuutisten julkaisemista! Mitä tämä pimittäminen oikein on? Miksi uutiseen ei jälleen kerran pääse kommentoimaan?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
No, sitten en enää voi käydä suihkussa joka päivä yms.
No sitten minun täytyy jäädä työttömäksi yms. kun ei ole varaa enää elää!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 6 senttiä kwh.
Onnea ja kivat sulle, että me muut maksetaan sinun laskusi.
Onneksi muutin kesällä ja sain viimeisiä "halpoja" määräaikaissoppareita. Muistaakseni 16 senttiä kilowatilta seuraavat kaksi vuotta.
Komppaan sinua ap, mutta alkuperäinen kommenttini julkaistaan vasta hyväksynnän jälkeen eli ei koskaan.
Niin no, eihän ne vielä olekaan nousseet kun paikallisen sähköfirman uusi hinnasto taisi olla 49snt/kwh.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun työttömäksi tarvitse jäädä, veden lämmitys on kuitenkin huomattavan kallista. Haisen vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti vähemmän sulle jää rahaa jos jäät työttömäksi ,asiaa ei tarvitse edes miettiä älkää usko kaikkea mitä kirjoitetaan !ajatelkaa itse !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun työttömäksi tarvitse jäädä, veden lämmitys on kuitenkin huomattavan kallista. Haisen vain.
No sun ehkä ei, mutta minun on.
Ei haittaa, meillä aurinkopaneelit tekee sähkön kun sijoitettiin 12 000€ niihin.
Hajotkaa laskuihinne!
Ap tee halvempi soppari. Laskin juuri aamulla, että seuraavat pari vuotta sähkö maksaa minulle 22 centtiä kilowattitunti plus 35 euroa kuukaudessa. Vuodessa se tekee noin 2000 €
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, meillä aurinkopaneelit tekee sähkön kun sijoitettiin 12 000€ niihin.
Hajotkaa laskuihinne!
Eivät ikinä tuota sähköä niin paljon, että pääsisit voiton puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti vähemmän sulle jää rahaa jos jäät työttömäksi ,asiaa ei tarvitse edes miettiä älkää usko kaikkea mitä kirjoitetaan !ajatelkaa itse !!!
No ajattele itse. Laskepa uudelleen niin, että jäät sähkölaskun jälkeen miinukselle. Vaihtoehtona, että jäät muiden elätiksi ja Kela maksaa sähkölaskut. Katso, kun kaikki ei tienaa tuhansia. Sellainen maa tämä Suomi nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Hajotkaa laskuihinne!
Talven pimeydessä ne paneelisi eivät tuota sähköä pätkääkään eli hajoa vaan paneeleihisi. Meilläkin on kesämökillä ja hyvin toimivat kesäaikaan kun sähkönkulutus on pientä.
Vierailija kirjoitti:
Entä lämmitys, ruoanlaitto, jääkaappi/pakastin ja pyykinpesu. Mistä voisi vielä nipistää, ettei ole tuhlailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajotkaa laskuihinne!Eivät ikinä tuota sähköä niin paljon, että pääsisit voiton puolelle.
Oletpa kateellinen! Tänä vuonna tullut jo 20kWh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ajattele itse. Laskepa uudelleen niin, että jäät sähkölaskun jälkeen miinukselle. Vaihtoehtona, että jäät muiden elätiksi ja Kela maksaa sähkölaskut. Katso, kun kaikki ei tienaa tuhansia. Sellainen maa tämä Suomi nykyään.
Jos vuokran päälle tulee 500 sähkölasku, niin palkasta jää käteen vähemmän kuin sossun elätille.