Miten te filosofiaa opiskelleet jaksatte deittailla?
Tarjolla on vain loputon virta aikuistumattomia ja keskustelukyvyttömiä argumentointivirheitä. Samalla olette itse köyhiä kannattamattoman ainevalinnan vuoksi, niin ette voi enempää edes vaatia.
Kommentit (8)
En deittaile lainkaan, en usko siihen. Tapaan naisen silloin kun tapaan, ja jos en tapaa naista luonnollisella tavalla luonnollisessa ympäristössä, olen selibaatissa.
Tahdonvastainen selibaatti on rautaa, koska se jalostaa, kuten kärsimyksen tuleekin, sillä mikä ei tapa, vahvistaa.
Vierailija kirjoitti:
En deittaile lainkaan, en usko siihen. Tapaan naisen silloin kun tapaan, ja jos en tapaa naista luonnollisella tavalla luonnollisessa ympäristössä, olen selibaatissa.
Tahdonvastainen selibaatti on rautaa, koska se jalostaa, kuten kärsimyksen tuleekin, sillä mikä ei tapa, vahvistaa.
Mitä, onko palstan päivystävä incel siis filosofian maisteri? Jopas jopas!
Ihan hyvin pärjää kun kuuluu diogeneen koulukuntaan, siinähän ne naiset menee helposti muun mukavan ohessa.
Osaako filosofi piirtää polkupyörän katsomatta, ulkomuistista? Filosofi luultavasti kulkee päivittäin jopolla joten pitäisi olla helppo tehtävä.
Jaa, itse olin eilen deiteillä avaruusteknologiaa lukeneen tohtoriopiskelijan kanssa ja opin kaikkea mielenkiintoista sateliiteista😄 Vedän puoleeni onneksi älykkäitä ihmisiä, olen ollut deiteillä myös supertietokoneita tutkineen ihmisen kanssa aiemmin. T.sosiologi
Mistä hitosta tällainen ylemmyydentunto kumpuaa? Eikö yliopistokoulutus lisää sivistystä yhtään? Saisinko minä, luonnontieteellisen alan tohtori, pitää yhteiskuntatieteilijöitä sivistymättöminä, jos heidän argumentointinsa oman osaamisalani asioista ei olisi aukotonta?
Vierailija kirjoitti:
Mistä hitosta tällainen ylemmyydentunto kumpuaa? Eikö yliopistokoulutus lisää sivistystä yhtään? Saisinko minä, luonnontieteellisen alan tohtori, pitää yhteiskuntatieteilijöitä sivistymättöminä, jos heidän argumentointinsa oman osaamisalani asioista ei olisi aukotonta?
Vaikka en tosiaan tuota ylemmyydentunnetta komppaakaan, niin AP:n mainitsemat argumentointivirheet lienevät hieman eri asia kuin tietämättömyys jonkin alan suhteen. Yleensä argumentointivirheillä tarkoitetaan argumenttien rakenteen ongelmia, tai argumentin tarkasta sisällöstä riippumattomia virheitä, kuten esimerkiksi henkilöön kohdistuvia hyökkäyksiä. Pelkkää tiedon puutetta tai väärää tietoa jostain asiasta ei tietääkseni yleensä pidettäisi argumentointivirheenä, vaikka se voisi johtaa siihen, että että argumentit eivät olisi pitäviä (sound), jos ne kuitenkin olisivat rakenteellisesti päteviä (valid).
Tämäpä tämä. Pätee myös useimpiin yhteiskuntatieteellisiin aloihin. Deitti on omasta vinkkelistä katsottuna yleensä tyhmä kuin saapas ja silti se tienaa 2 kertaa enemmän.