Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teetkö jotain temppuja saadaksesi lapsesi ja miehesi syömään kasviksia

Vierailija
03.10.2022 |

Ja mikä motivaatio sulla on saada heidät syömään, siten kuin sinä haluat?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee

Vierailija
2/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sekä mies että lapset syövät kasviksia. Ei tarvitse temppuilla tai pakottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Meillä on kattava sirkusesitys olkkarissa lapsille ja makuuhuoneessa miehelle, jos suostuvat kasviksia syömään.

Vierailija
4/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Meillä on kattava sirkusesitys olkkarissa lapsille ja makuuhuoneessa miehelle, jos suostuvat kasviksia syömään.

Kuulostaa kiinnostavalta! 

Vierailija
5/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen niistä hyvän makuisia niin haluaa ihan itse syödä.

Vierailija
6/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään temppuja minkään syömisen vuoksi. Ruoka on vain ruokaa ja tähän aikaan vuodesta pääosin itsekasvatettua. Ainoa temppu on kantaa juurekset kellarista keittiöön.

Vierailija
7/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mun mies on parempi syömään kasviksi kuin minä. Lapsia ei ole, eikä tule.

Vierailija
8/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei mua kiinnosta vaikka mies ei söisi ollenkaan kasviksia, lapsia ei ole.

Vierailija
9/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mikä siinä kasvisten syömisessä on niin vaikiaa, mutta kyllä niitä pitää muistuttaa asiasta... jopa miestä, joka sentään on aikuinen ja jonka luulisi tietävän, että monipuolinen ruoka on ihmiselle hyväksi.

Mun motivaation syödä kasviksia on se, että ne on terveellisiä.

Vierailija
10/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee. Kaikki meillä tykkäävät kasviksista noin yleens'. Kun on pienestä asti lapset tottuneet maistelemaan kaikkia ruokia, myös niitä kasviksia, niin kaikki käy. Aluksi lapsille opetin leikin varjolla ja olivat uteliaita ja halusivat maistaa. Osasta tuli heti suosikkeja, osasta vasta myöhemmin ja on edelleenkin kasviksia, jotka eivät ole niitä suosikkeja, mutta syövät kuitenkin.

Vierailija
11/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se voi olla siinä tapauksessa, jos perheessä ei ole ollut tapana aikaisemmin kasviksia syödä.

Vierailija
12/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aika usein kasvisruokaa. Näyttää ne nälkäänsä syövän mitä tarjotaan, koska muutenhan nälkä ei lähde pois.

Vierailija
13/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi lapsi ei välitä tomaatista.

Temppuni on, että tarjoan muutakin kuin tomaattia.

Jos porkkanan kuorii ja suikaloi, se viedään meillä käsistä. Ei ole kovin kallis temppu tämäkään.

Vierailija
14/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kiinnostavalta! 

Sä oot halpa. Sä olet valmis myymään itsesi sen takia, mikä sulla jo on.

Vierailija
15/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen aika usein kasvisruokaa. Näyttää ne nälkäänsä syövän mitä tarjotaan, koska muutenhan nälkä ei lähde pois.

Sit raukat salaa syövät ruokaa, koska kasviksilla ei kauan jaksa, vaikka nälkä hetkeksi lähteekin :)

Vierailija
16/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lopetettiin kasvisten syönti. Jostain pitää säästää kun energiakulut kasvaa. Ei ole kukaan asiasta valittanut.

Vierailija
17/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin lentokonetta.

Vierailija
18/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit raukat salaa syövät ruokaa, koska kasviksilla ei kauan jaksa, vaikka nälkä hetkeksi lähteekin :)

Käytän ruoanlaitossa aika paljon rasvaa ja myös proteiinia on riittämiin. Ei siitä mikään nälkä jää eikä tule heti. Eivätkä nuo mitään salaa syö. Lihansyöjä olen siis, mutta maun vuoksi teen usein kasvisruoan.

Vierailija
19/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa tehdään aina temput jos se syö kasviksia...

Vierailija
20/22 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläkää pakottako lasta syömään kasviksia,sillä kittilän kaukosen ala-asteelle eräs opettaja  yritti pakottamalla syöttää eräälle oppilaalle kasviksia ja lopputulos on ettei varmaan ikinä enää yritäkkään syödä kasviksia!! vanhemmat teki väärin eikä nostanut kannetta opettajaa vastaan ni jälkeenpäin on myöhäist'  pahin on tapahtunut.