Taas se saakelin suolistosyöpäjuttu IS:ssä
Miksi väkeä halutaan panikoida ja ajaa jo ennestään romahtamisen partaalla olevaa terveydenhuoltoa rasittamaan? Jokainen ei todellakaan pääse mihinkään suolitähystelyihin ja isoa osaa vaivojaan valittelevia pidetään muutenkin mielenterveyspotilaina.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ap veri herneen nenään lehden jutusta.
Vuoden mielensäpahoittaja?
Veri vell sanottu.
Rypsiöljy ruokavaliosta pois, pelot on pois.
Vierailija kirjoitti:
Itse syön vain ruohosoppaa, ei ole mitään terveysvaivoja kun kaikki pahat aineet ruokavaliosta pois.
Ai nyt pitää pelätä suolistosyöpää. Pitkäänhän pelottelivat rasvamaksalla.
Suolistosairaudet on lisääntyneet juurikin nuorilla aikuisilla. Juuri he ovat näitä kasvissyöjiä, joilla ihmisen tarvitsema ravinto on hukassa.
Koska piikit laukaisevat syöpiä, niin hieman pohjustetaan massoja siihen mitä on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Koska piikit laukaisevat syöpiä, niin hieman pohjustetaan massoja siihen mitä on tulossa.
Pohjustapa vähän älyä, kun on näköjään hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Suolistosairaudet on lisääntyneet juurikin nuorilla aikuisilla. Juuri he ovat näitä kasvissyöjiä, joilla ihmisen tarvitsema ravinto on hukassa.
Mikä vielä surullisempaa, nämä kasvissyöjät kieltävät asian.
Jotkut jopa syyttävät lihaa sairauksista. Ilman minkäänlaisia perusteita.
Jokainen voi tehdä suolihuuhtelun kotona.
Varmaankin sen takia, että viime viikolla tuli kotiin näytteenottotarvikkeet tätä varten. Lähetys postitse eli itse tehdään.
Näin ainakin Helsingissä, ei siis tarvitse mennä kuin postilaatikolle ja toki ottaa se näyte ensin putkiloon.
Suolistosyöpien määrä on lisääntynyt samaa tahtia kuin kasvisperäisten pöperöiden syönti.
Vierailija kirjoitti:
Itse en alkuun edes uskonut kun luin palstalta tästä, ajattelin että jotain voihullujen karppien höpötystä, mutta niin se vaan on ihan tutkitusti rypsiöljy todettu riskitekijäksi sekä tulehduksellisille suolistosairauksille että syöville. (Esim. oliiviöljy ei ole, joten ei ole ainoa terveellinen vaihtoehto voi)
”Vatsavaivat lisääntyneet jyrkästi, kaupunkilaiset suurimmassa riskiryhmässä – Professori: Rypsiöljyn sisältämä linolihappo voi altistaa suolistotaudille”, otsikoi Helsingin Sanomat marraskuussa 2017.
Jutussa pantiin mustalle listalle linolihappo, jota esiintyy useissa terveellisinä pidetyissä ruoka-aineissa, kuten rypsi- ja auringonkukkaöljyissä ja pähkinöissä.
Asiantuntijana haastateltu gastroenterologian professori Martti Färkkilä oli sitä mieltä, että rypsiöljy kannattaisi vaihtaa oliiviöljyyn, jossa linolihappoa on vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin sen takia, että viime viikolla tuli kotiin näytteenottotarvikkeet tätä varten. Lähetys postitse eli itse tehdään.
Näin ainakin Helsingissä, ei siis tarvitse mennä kuin postilaatikolle ja toki ottaa se näyte ensin putkiloon.
Suuresti epäilen, että posti saa näytteen vuorokaudessa perille niinkun ainakin itselläni ohjeissa viimeksi itse käydessäni luki :D
Älä syö lihaa. Älä syö sokeria. Älä juo alkoholia. Syö pelkkää kuitua. Älä syö kovia rasvoja. Älä syö pehmeitä rasvoja. Älä syö metalleja. Kunhan näin teen niin pelastut elämältä, joka johtaa 100% kuolemaan, mitä vaihtelevimmilla tavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihosyövällä on myös peloteltu.
Aurinkovoiteiden käytön myötä.
Itse en lue kyseisiä juttuja.Niin en silloin myöskään panikoi.
Ap veri herneen nenään lehden jutusta.
Vuoden mielensäpahoittaja?