Mitä teillä on tänään ruokana?
Kommentit (24)
Päivällä kermaista possukastiketta ja kesäkurpitsaspaghettia, illalla kinkkumunakas (lapsenlapsen toive)
Mies tekee tänään molemmille omat italianpadat, itselle jauhelihasta ja minulle soijasta. Hyvää pitkästä aikaa, nam.
Parmesankanaa. Tein eilen isomman satsin.
Viikonlopusta jäi vielä lasagnea, itse tehdyistä pastalevyistä ja kunnolla haudutetuista kastikkeista joten ei mitään ihan pikaversiota.
Kenpä tietäis sen...
EI hajuakaan. Viikonlopusta olisi jäljellä lihapullia, mutta spagetti on loppu. Kotona on vain mustia perunoita (violet queen) ja lapset ei suostu syömään niitä. Voisin keittää riisiä ja dahlia, niin siitä saisi sitten pariksi päiväksi myös lapsille ruuat noiden lihapullien lisäksi. Itselleni voisin lisäksi keittää noita perunoita ja tehdä perunasalaattia niistä, tulee hauskan näköistä.
Joka tapauksessa jotain sellaista, minkä voi tehdä puuhellalla, en viitsi lämmittää leivinuunia tänään. Loppuviikosta ehkä.
Venlafaxiinia. 150 mg Venlafaxiinia.
Lohicaesarsalaattia katkaravuilla
Itse tehtyä siikalaatikkoa ja kalakin oli omista verkoista, sekä puolukkapuuroa,
tummalla mannaryynillä, ja puolukat ostin tuottajalta kun täällä ei niitä näkynyt.
Siis tavan ruokaa.
Chili con carne broilerinjauhelihasta ja myskikurpitsasta. Tähän tulee yhdeksää eri maustetta joten kerään ensin mausteet kaapista valmiiksi järjestykseen, sitten valmistus sujuu kyllä hyvin. Sopii pakastettavaksi, joten teen tupla-annoksen.
Eilistä karjalanpaistia ja perunamuussia.
Kasvispihvejä ja muusia, salaattia ja kermaviilikastiketta.
Mietoja alkoholijuomia sekä jauhoja.
En vielä tiiä. Pitäs kaupassa käydä. Sit katotaan mihin päädytään.