Missä puhelinliittymässä saisi netin katkaistua joko aina tietyiksi ajoiksi tai helposti aina kun haluaa?
Moi mobiilissa saa sovelluksesta, mutta onko muita? Ei siis mitään soittoja operaattorille vaan omista tiedoista itse pois päältä ja takaisin tarpeen mukaan.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mites lapsen yksityisyys/tietosuoja?
10-vuotiaalla, esimerkiksi, ei nyt saa vielä ollakaan tietosuojaa. Ja jos vanhemmat "kaukosäätää" nettiin pääsyä lasten puhelimeen eivät he voi lukea sitä.
Rajattomissa perheissä tytöt laittelee alastonkuvia sedille kun vanhemmat eivät uskalla puuttua lapsen "yksityisyyteen."
Liiallisuuksiin on mennyt lasten palvonta joissain perheissä, ei rajoituksia, ei kieltoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on teinin liittymästä jota pitää pystyä vanhempien rajoittamaan ilman että sitä puhelinta tarvii väkisin häneltä ottaa. Eli ei, asetuksista pois päältä ottaminen ei nyt riitä tai auta.
Miksi on niin vaikea selittää heti ekassa viestissä oleelliset tiedot?
Minä ymmärsin heti mistä on kyse mutta kaltaisillesi yksinkertaisille kaikki pitäisi näköjään vääntää rautalangasta.
Mulla ei ainakaan näy aloituksessa, että pitäis päästä käsiksi nimenomaan toisen henkilön liittymään. Ilmeisesti meillä näkyy eri versiot.
Vierailija kirjoitti:
"vähimmäisikä oman Google-tilin ylläpitoon on 13 vuotta"
Tuota nuoremmilla ei edes saa olla goole tiliä ilman vanhempien valvontaa.