Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtikuiset lumiseen keskiviikkoon

01.11.2006 |

Huomenta kaikille!

Tänä aamuna odotti hauska näky ikkunasta, meillä oli lunta tullut n. 20 cm yön aikana ja edelleen pyryttää. Itselläni työmatka yhteen suuntaan 45 km, joten saa ajella varmaan kieli keskellä suuta.

Viime ajat onkin tullut jostain syystä vaan roikuttua taustalla, ei ole oikein saanut aikaiseksi kirjoiteltua. Remontti imee voimat, jokailtainen siivousmaratoni ei oikein kannusta enää netissä roikkumaan :) Mutta parin viikon sisällä päästään uuteen kotiin. Kyllä tämä on sen arvoista!

Ja sitten masuun.. Pahoinvointia ei ole ollut, välillä oli närästystä, mutta sekin on nyt rauhoittunut. Olokin tuntuu energisemmältä ja väsymys on helpottanut. Naama kukkii iloisesti, samanlaisia tulivuoria puhkeaa tännekin. Hyvä että on joku kohtalotoveri!

Liikkeitä olen parina päivänä aavistellut, välillä istumassa tuntuu pieniä tönäisyjä ja räpistelyjä. Nyt rupean jo uskomaan että ne ovat liikkeitä eivätkä mitään ilmavaivoja tai lihaskramppeja :)

Ja maha on pömpsähtänyt eteeen, ei pysty oikein piilottelemaan, varsinkin kun viihdyn melko vartalonmyötäisissä vaatteissa. Omat housut menevät juuri ja juuri, mutta parin viikon sisällä on vaihdettava mammahousut käyttöön. En vaan ole meinannut löytää millään mieleisiäni työkäyttöön sopivia suoria housuja..

Autosta: aiemmin täällä oli autokeskustelua, meillä on farmari -03, joka saa vielä kelvata edelleenkin, vaikka onkin paljon jo ehditty ajaa.

Hankinnoista: häkkisänky ja hoitopöytä pitävät vissiin hankkia, esikoisella olivat lainatavaroita. Muuta ei tarvitse, mutta tietty haluan muutaman pienen suloisen vaatteen käydä ostamassa.

Rinnoista: täälläkin on rinnan päät kipeät. Olen yrittänyt liivejä valikoida sen mukaan. Rinnat ovat myös kasvaneet yhden kuppikoon verran.

Maria ja masu 15+4

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä lomia ja sairaslomia, niin joutuu välillä tekemään vähän muitakin töitä.

Ja väsymys on niin kokonaisvaltaista, kun esikoinen on valvottanut viikonlopusta lähtien nukkumalla vaan yhteensä 8 tuntia unia (siis kohta 2v.) esim kahtena aamuna heränny neljältä ja yhtenä yönä valvo klo 2-5. Eipä paljon jaksa töitä eikä muutakaan tehdä. No kai se vaan on joku valvomisjakso taas käynnissä mut toivon että pian muuttuis rytmi...

Tänne ei kuulu muuta kummempaa, paitsi että epätoivo iskee, että masussa ei ole kaikki hyvin. Mahan kasvu on jotenkin tyssännyt ja liikkeitä en tunne ollenkaan vaikka rv 17+1! Rakenneultra vasta yli kahen viikon päästä. Ruokahaluttomuus kyllä edelleen vaivaa ja naama kanssa on hirveessä kunnossa, että ehkä panikointi sit kuitenkin on turhaa. No ei auta kun oottaa tonne ultraan et jotain selviää.

Mutta täytyy jatkaa töitä ennenkun pomo tulee kattelemaan.

Hyviä vointeja täältä lumisesta etelä-Suomesta.

Lellu 17+1

PS. Eilen tein kahteen kertaan lumityöt ja vielä kerran saan tehdä kun palailen töistä. Sais jo riittää toi lumi. (Talvenvihaaja!)

Vierailija
2/5 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskustellut tuolla Enskojen puolella enemmän viime aikoina. Nyt kun kerrankin on hetki aikaa, voisin pitkästä aikaa kirjoitella tännekin! :) Luen kyllä ahkerasti kaikki jutut..

Vähän omanapaista juttua näin alkuun. Viikkoja on jo kasassa 17+5! Ihan ihmeellistä miten aikaa menee kuitenkin niin nopeasti, vaikka alussa tuntui että kaikki päivät on NIIN pitkiä.. Neuvolassa yms on ravattu ja seuraavan kerran ultraan päästään 17.11. Hiljalleen pitäisi alkaa pakkaamaan muuttoa varten kamoja, ei vaan yhtään jaksaisi. Keksin kyllä sujuvasti aina muuta tekemistä. Ehkäpä ensi lauantain voisi pyhittää sille puuhalle kun on muutenkin kaikki paikat kiinni. :)

Maha on jo kasvanut sen verran että omat vanhat housut ei mahdu enää jalkaan. Ostin 2:t mammafarkut, yhdet mammahaalarit, sekä 2:t mustat suorat housut joissa on masulle tilaa.. Jospa niillä nyt pötkis tovin. Aloitettiin miehen kanssa " masualbumi" . Eli otetaan aina välillä kuva masusta ja kirjataan ylös milloin kuva on otettu. Voidaan sitten myöhemmin ihmetellä muksunkin kanssa että tuolla sitä vaan kasvetaan. :) Daisarit on kasvaneet ja mies ei nykyään meinaa saada niistä silmiään & käsiään irti. ;) Hihi.

Olo on ollut hyvä, ainoastaan 2 kertaa on tullut yrjö, kerran sillin hajusta ja toisen kerran hampaita harjatessa. Jumppa maistuu ja olenkin ollut tosi iloinen että olen voinut jumpata melkein entiseen malliin. Noin 4 h viikossa tulee käytyä, tällä viikolla on näköjään energiaa vähän useampaankin kertaan.

Yksi kyssäri tuli mieleen. Oisko vinkkejä miten ultrakuvat saisi säilymään parhaiten? Olisi kiva pitää ne kunnolla tallessa..

Voikaa " paksusti" !

Talvesta intoileva Mammanalku + tiitiäinen 17+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yli 10 astetta pakkasta, meinaa vähän olla kylmä ja ku on vielä vähän tuulinen ilma.

Esikoisella oli tässä yksi vatsa virus en muista koskaan sitä nimeä.Viime yön nukkui jo kohtuun hyvin, ja kakkakin oli jo normaalia joten hyvältä näyttää.

Ultrakuvista, että olen kuullut että jotkut valokuvaliikkeet niistä ottais kopion ja suurentais ja jollekkin kestävälle paperille tekevät sen.

Meillä on uudelle vauvalle kaikki tarvittavat tavarat, ku esikoiselta on jäänyt. Mutta nyt on ollut mietinnässä että ostetaanko toinen pinnasänky vaiko otetaanko jo jatkettava lastensänky silloin käyttöön. Sinne on vielä aikaa, että saa rauhassa suunnitella.

Masussa on kaikki minun tietääkseni hyvin. Liikkeitä ei tunnut,mutta ihan normaalia tässä vaiheessa. Esikoiselta tuntui vasta rv19, joten en usko että tältäkään tuntuu aiemmin. Mulla on istukka ylhäällä takaseinämässä, mutta ei ainakaan mulla ole tuntunut aikaisemmin vaikka istukka ei ole liikkeiden tuntua häiritsemässä. Toisaalta eipä haittaa vaikka vähän myöhemmin alkaa tuntua,ku esikoinen oli aivan kauhea potkimaan, pyörimään ihan loppuun saakka.

Meillä on vasta rakenneultra 19.12, ihanasti keskellä kaikkia joulu kiireita.

Mutta mun täytyy tältä kertaa lopetella kun neiti on niin kaverina tässä kirjoittamisessa, että ihme että tulee perille asti =)

T:MArru,Milka 10/05, möhkis 14+5 (kai)

Vierailija
4/5 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan kaikille huhtiksille! Olen tässä muutaman päivän ollut totaalisessa nettipimennossa, kun olemme vihdoin ja viimein mieheni kanssa ottaneet ratkaisevan askeleen suhteessamme: muutimme yhteen :D Epävirallisesti ollaan kyllä asusteltu kimpassa koko seurusteluaika, mutta nyt sitten ihan virallisestikin.. Lähinnä tämmöseen ratkaisuun (siis erillään asumiseen) päädyttiin mun tukien takia, kun en saisi kuin n. 250e kuussa opintotukea, kun mies työelämässä. On meillä kuitenkin koko ajan ollut omat kämpät, ettei olla mitään sosiaalihuijareita sentään :). Nyt sitten ajateltiin, että ihan sama, eletään nyt sitten hetki taloudellisesti tiukemmin, kyllä tää kahden asunnon välillä ravaaminen jo saa riittää.

Tarvikehankinnoista on ollut puhetta. Meillä on jo pinnis, hoitoalusta ja ihan muutamia vaatteita, joita on tarttunut mukaan kirppareilta. Yhdistelmävaunut on tiedossa, mutta niitäpä ei ole vielä kiire hakea nurkkaan seisomaan. Mies haluaisi kovasti jo pystyttää pinnasängyn, mutta minä oon sitä mieltä, että ehtiipä tuon myöhemminkin.. Saa nähdä kumpi antaa periksi!

Tänään oli siis vihdoin ja viimein rakenneultra! Olikin eka kerta kun päästiin kurkkaamaan pikkuista, kun ei ole tullut yksityiselle mentyä. Kaikki oli oikein hyvin, vauva oli jo 18 cm pituinen, ja piti hurjaa karatenäytöstä massussa :) Sitä näkyä olisi kyllä katsellut pitempäänkin! Sukupuolta ultraaja yritti pyynnöstämme katsoa, mutta ei uskaltanut loppujen lopuksi veikata suuntaan eikä toiseen. No, eipäs sillä nyt väliä olekaan..

Ihanaa, täällä Oulussa on jo täys talvi, kunpa tuo lumi nyt ei sulaisi ihan heti pois.. Nautinnollisia melkein puolivälin hetkiä kaikille huhtikuisille!

Serenity 17+5

Vierailija
5/5 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tuttavuus esittäytyy.

Kirjoittelen lumisesta Keski-Suomesta. Esikoista odotellaan syntyväksi huhtikuun loppupuolella. Odotus on mennyt hyvin, lukuunottamatta väsymystä, joka onneksi alkaa pikku hiljaa helpottaa.

Suurin osa tarvikkeistakin on jo hankittu ja osa saadaan sit lähempänä H-hetkeä. Kummasti tuttavien kaapit on tyhjentyny tänne meille ;)

t. N.M (rv15+5)