Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pelimies/nainen olla herkkä, helposti punastuva?

Vierailija
02.10.2022 |

.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun hän valehtelee olevansa ujo, jotta toinen ihastuisi ujoon.

Kerro miten feikataan punastuminen?

Tekopierut ja tekopunastumiset ovat pleijerin perussettiä.

Ai niin että joku kaveri jostain piilosta punaisella valonheittimellä sopivassa kohdin osoittaa naamaan? Juupa juu.

Vähänpä tiedät.

No kerro  miten feikataan punastuminen? 

En jaa muiden ihmisten vahingoittamiseen tarkoitettuja neuvoja.

Eli et tiedä asiasta mitään.

Vierailija
22/34 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punastuminen kertoo nolostumisesta, enkä usko pelimiesten nolostuvan. Ettekö tätä tiedä psykologiasta?

Et taida itse paljon psykologiasta ymmärtää. Punastuminen kertoo myös ihastumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tietenkin. Voi olla ujo ja herkkä samalla kuin huonoitsetuntoinen, joka etsii pönkitystä itsetunnolleen muiden ihailusta

Tämä ei taida täyttää pelimiehen määritelmää. Vai?

Vierailija
24/34 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastun kun olen kiihtynyt, ahdistunut innostunut, jännittynyt, ihastunut, ujostunut. Punastuminen ei välttämättä liity henkilöön joka sen näkee, esim olen punastunut työkaverillep kun selitin jotain, ihan vaan sen takia että olin muista syistä ylivireä.

T. Punastelija

Vierailija
25/34 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tietenkin. Voi olla ujo ja herkkä samalla kuin huonoitsetuntoinen, joka etsii pönkitystä itsetunnolleen muiden ihailusta

Tietenkin voi. Miksei muka ??

Vierailija
26/34 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punastuminen kertoo nolostumisesta, enkä usko pelimiesten nolostuvan. Ettekö tätä tiedä psykologiasta?

Et taida itse paljon psykologiasta ymmärtää. Punastuminen kertoo myös ihastumisesta.

Niin ja mikä näille on yhteistä? Aitous.

Vierailija
27/34 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimies ei ole aito kuten ujo on. Taitaa projektiot olla voimakkaasti läsnä sulla?

Vierailija
28/34 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lehmä ojassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimies ei ole aito kuten ujo on. Taitaa projektiot olla voimakkaasti läsnä sulla?

Tai ehkäpä sinulla? Kuka määrittää mikä on absoluuttinen totuus tässä(kään).

Vierailija
29/34 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkäpä sinulla? Kuka määrittää mikä on absoluuttinen totuus tässä(kään).

Aivan, valheessa on hyvä elää. Jatkakaa!

Vierailija
30/34 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siitä että on sammunut Ibitsan aurinkoon.

Vierailija
31/34 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siitä että on sammunut Ibitsan aurinkoon.

Se on muuten Ibiza. Ja toisekseen, syö pääs.

Vierailija
32/34 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mutta ei välttämättä. Itse ainakin saatan vaikka punastua sattumanvaraisesti kesken työpäivän, vaikka mitään noloa ei olisikaan tapahtunut. Tai siihen joskus riittää ihan pienikin ahdistus tai jännitys, ei tarvitse olla mitään vaivaannuttavaa. En tiedä, ehkä minulla on herkkä hermosto tai  jotain. Pointtini: ihmiset ovat erilaisia, eikä jokaisen punastumiset noudattele samaa kaavaa.

Vierailija
33/34 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kommentoin, eihän pelimies tarkoita että olisi kaikilta osin epäaito. Kyllä esim. fyysiset reaktiot kuten punastuminen ovat samalla lailla aitoja kuin muillakin. Pelimiehessä olennaista on vain se, että pelailee naisilla. Tuollainen pelaaja voi ihan hyvin olla vaikka ujokin.

Vierailija
34/34 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punastun kun olen kiihtynyt, ahdistunut innostunut, jännittynyt, ihastunut, ujostunut. Punastuminen ei välttämättä liity henkilöön joka sen näkee, esim olen punastunut työkaverillep kun selitin jotain, ihan vaan sen takia että olin muista syistä ylivireä.

T. Punastelija

Justiinsa näin. Ja tähän päälle vielä ihan satunnaisesti punastelu siksi, että on herkkä iho ja tulee välillä vaan sellaisia lehahduksia. Ei liity mitenkään ihmisiin tai asioihin, joita on juuri paikallla.

T. II Punastelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi