Tunetko amerkka-vihaajia?
Minulla on yksi tuttu, joka muistaa aina mainita, että amerikkalaiset ovat niin Pahoja, jos puhutaan Venäjästä. Hän on hyvin vasemmistolainen.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
En mutta Amerikkalaisuuteen,- mitä ikinä se sitten tarkoittaakin tarkemmin -kriittisesti suhtautuvia tunnen kyllä.
Mitä se sitten on?
Ei kai tarvitse olla vasemmistolainen, jos ei tykkää maasta joka toimii maailman poliisina, ja järjestää salaisia operaatioita vieraissa maissa. Mm. vallankaappauksia.
Mutta jos pitää valita, niin tietysti Venäjä on paljon pahempi, koska on diktatuuri ja tekee ympäriinsä vielä paljon pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tarvitse olla vasemmistolainen, jos ei tykkää maasta joka toimii maailman poliisina, ja järjestää salaisia operaatioita vieraissa maissa. Mm. vallankaappauksia.
Mutta jos pitää valita, niin tietysti Venäjä on paljon pahempi, koska on diktatuuri ja tekee ympäriinsä vielä paljon pahempaa.
Kun katsoo naapuriamme Venäjää, on iloinen, että joku niinkin hyvä maa kuin Amerikka toimii maailmanpoliisina
Vierailija kirjoitti:
En taida tuntea luku- ja kirjoitustaidottomia aikuisia.
Jos viittaat aloittajaan, niin olen korkeasti koulutettu mutta minulla on lukihäiriö. Häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvallat ei tosiaan tee mitään mitä ei tekisi Venäjä pahemmin. Yleensä joka paikassa, missä Yhdysvallat on peliin puuttunut, on ollut ensin sähläämässä NL/Venäjä. Usein myös Kiina.
Näiden USA-kriitikoiden mielestä Venäjän ja Kiinan pitäisi antaa vain harrastaa imperialismiaan ihan rauhassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viittaat aloittajaan, niin olen korkeasti koulutettu mutta minulla on lukihäiriö. Häpeä.
Et ole ap. Olet patologinen valehtelija ja trolli häpeän kotimaasta Venäjältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ap. Olet patologinen valehtelija ja trolli häpeän kotimaasta Venäjältä.
Ok pidä tunkkisi
En mutta Amerikkalaisuuteen,- mitä ikinä se sitten tarkoittaakin tarkemmin -kriittisesti suhtautuvia tunnen kyllä.