Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunetko amerkka-vihaajia?

Vierailija
02.10.2022 |

Minulla on yksi tuttu, joka muistaa aina mainita, että amerikkalaiset ovat niin Pahoja, jos puhutaan Venäjästä. Hän on hyvin vasemmistolainen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta Amerikkalaisuuteen,- mitä ikinä se sitten tarkoittaakin tarkemmin -kriittisesti suhtautuvia tunnen kyllä. 

Vierailija
2/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta Amerikkalaisuuteen,- mitä ikinä se sitten tarkoittaakin tarkemmin -kriittisesti suhtautuvia tunnen kyllä. 

Mitä se sitten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afganistanista heitä kyllä löytyy, sen tiedän.

Vierailija
4/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tarvitse olla vasemmistolainen, jos ei tykkää maasta joka toimii maailman poliisina, ja järjestää salaisia operaatioita vieraissa maissa. Mm. vallankaappauksia.

Mutta jos pitää valita, niin tietysti Venäjä on paljon pahempi, koska on diktatuuri ja tekee ympäriinsä vielä paljon pahempaa.

Vierailija
5/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida tuntea luku- ja kirjoitustaidottomia aikuisia.

Vierailija
6/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tarvitse olla vasemmistolainen, jos ei tykkää maasta joka toimii maailman poliisina, ja järjestää salaisia operaatioita vieraissa maissa. Mm. vallankaappauksia.

Mutta jos pitää valita, niin tietysti Venäjä on paljon pahempi, koska on diktatuuri ja tekee ympäriinsä vielä paljon pahempaa.

Kun katsoo naapuriamme Venäjää, on iloinen, että joku niinkin hyvä maa kuin Amerikka toimii maailmanpoliisina

Vierailija
7/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viittaat aloittajaan, niin olen korkeasti koulutettu mutta minulla on lukihäiriö. Häpeä.

Vierailija
8/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen Erkki Tuomiojan, joten kyllä.

Vierailija
9/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvallat ei tosiaan tee mitään mitä ei tekisi Venäjä pahemmin. Yleensä joka paikassa, missä Yhdysvallat on peliin puuttunut, on ollut ensin sähläämässä NL/Venäjä. Usein myös Kiina.

Näiden USA-kriitikoiden mielestä Venäjän ja Kiinan pitäisi antaa vain harrastaa imperialismiaan ihan rauhassa :D

Vierailija
10/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos viittaat aloittajaan, niin olen korkeasti koulutettu mutta minulla on lukihäiriö. Häpeä.

Et ole ap. Olet patologinen valehtelija ja trolli häpeän kotimaasta Venäjältä.

Vierailija
11/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ap. Olet patologinen valehtelija ja trolli häpeän kotimaasta Venäjältä.

Ok pidä tunkkisi

Vierailija
12/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tune