Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kannattaako ostaa vaunuihin niiden oma " makuupussi" ?

01.11.2006 |

olen huomenna menossa ostamaan varaamani brio kombit kovalla kopalla ja kysymykseni siis on, että kannattaako niihin ostaa vaunujen oma makuupussi vai ei? Myyjä tiedusteli, että halutaanko sellainen ja sanoin etten tiedä. :) Sehän on vissiinki lämpimämpi kuin tavallinen makuupussi, la on tammikuussa. Eli kokemuksia kaipailisin, onko hyötyä myöhemminkin ja oletteko kokeneet hyväksi ostokseksi. Hintaa pussille kertyisi 60e, sais vähän halvemmalla, kun on " vanha" väri mutta en viitsisi turhastakaan toisaalta maksaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että vaikka pienen vauvan kanssa ei niin kovalla pakkasella tule mentyäkään ulos, etteikö äp:n toppapuku ja makuupussi kera lämpimän fleecekerraston kanssa pärjäisi, niin sitten kun se vauva tulee rattaissa istuvaan ikään, niin ns. lämpöpussista on kyllä hyötyä. Siis tänä talvena sitä tuskin tulet tarvitsemaan, koska kova kantokoppa edellämainittujen releitten kanssa on varsin mainio. Mutta ensi talvena on varmasti tarpeen. Ja tämä siis minun oman kokemukseni perusteella.

Vierailija
2/4 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et kuitenkaan tänä talvena tarvitse lämpöpussia niin ehdit sen ostamaan aivan hyvin ensi vuonna. Ja jos et välttämättä brion omaa halua niin 40¿ saat monesta muusta merkistä valita.

Tipy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin ennemmin vaikka lampaantaljan vaunujen lisälämmikkeeksi, koska sillä on sitten käyttöä vaikka vuosiksi eteenpäin pulkan lämmikkeenä tms.

t: Lempi

Vierailija
4/4 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannattaa ostaa. Niinkuin joku jo sanoi, rattaissa istuvalle pussi on tosi hyvä. Ja kannattaa huomata, että koska joka vuosi tulee uudet kuosit, niin ensi vuonna ei enää luultavastikaan saa rattaiden omalla värillä olevaa pussia. Kannattaa siis ostaa kaikki samalla kertaa vaunujen kanssa jos haluaa lisätarvikkeiden (lämpöpussi, hoitolaukku, auringonvarjo...) olevan samaa kuosia.

Itse olen vaunufriikki, ja " tökkii pahasti silmään" jos kaikki rattaiden/vaunujen lisätarvikkeet on eri väriä =/ Mutta kukin tekee niinkuin tahtoo =)