Nainen, miltä.tuntuu kun mies tulee suuhusi?
Tykkäätkö vai annatko tulla suuhun vain, koska mies tykkää?
Kommentit (12)
Itse olen mies ja olen saanut mieheltä suuhun, joten meilläkin voi olla kokemusta asiasta.
Aika yllättävän nopeasti se suun täyttää. Sekä on todella hapanta ja suolasta. Takertuu helposti suun sisäosiin, kitalakeen yms.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies ja olen saanut mieheltä suuhun, joten meilläkin voi olla kokemusta asiasta.
Aika yllättävän nopeasti se suun täyttää. Sekä on todella hapanta ja suolasta. Takertuu helposti suun sisäosiin, kitalakeen yms.
Olen itse imettänyt miehelläkin ja tullut suuhun, mutten itse ole ottanut spermaa suuhuni vielä.
Jos se on oikea mies joka tulee suuhuni, niin se tuntuu ihanalta ja kiihottavalta. Muilta en sitten tiedä, koska kukaan sellainen jonka en olisi halunnut tulevan suuhuni, ei ole myöskään tullut. Olisi varmaan aika ällöä.
Rehellinen vastaus? Suostun ottamaan spermaa suuhun vain miestä miellyttääkseni, maku ei ole ihan niin kohdillaan. Muuten pidän suuseksistä sekä antavana että vastaanottavana osapuolena.. Ja olen nainen siis.
Itsestäänselvyytenä, luulen, että ne naiset jotka eivät halua, että mies laukeaa suuhun, niin eivät myöskään ota suihin loppuun asti, ja ne naiset, jotka joko aidosti tykkäävät siitä, tai haluavat tehdä sen sen takia, että mies tykkää siitä, niin heille se suuhun purskahteleva sperma on joko oikeasti kiihottavaa ja hyvää, tai vähintään siedettävää.
Tykkään ottaa suihin, ja ihan mielelläni otan spermat suuhun, ja nielenkin. Mutta silloin kun mies tulee yllättäen ja tosi syvälle, se tuntuu inhottavalta kun spermaa menee nenään. Tai kun yhdellä jätkältä tuli ihan älyttömän iso lasti, ja sitä ei edes ehtinyt niellä kun posket oli jo täynnä sitä vain pursui suusta ulos. Ko. miehellä oli tosin parhaalta maistunut sperma, ja siksi ei ollut niin paha kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Pipari kostuu samantien ja pyydän miestä myös panemaan mua anaaliin heti kun vain pystyy.
Eli olet mies.
Mitä ihmettä nainen haluaisi anaaliin kun pipari kostuu? Anaali ei kostu eikä kiinnosta.
On tosi kiihottavaa tuntea suussa miehen kliimaksi ja kuulla ne nautinnon äänet. Siksi annan miehen tulla suuhun. Nykyään myös nielen aina, se on mulle ihan neutraali asia ja usein myös käytännöllisempää kuin lähteä sylkemään johonkin lavuaariin. Jos siis ollaan hommailtu vaikka yökylässä ollessa niin mies tulee aina suuhun eikä pimppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipari kostuu samantien ja pyydän miestä myös panemaan mua anaaliin heti kun vain pystyy.
Eli olet mies.
Mitä ihmettä nainen haluaisi anaaliin kun pipari kostuu? Anaali ei kostu eikä kiinnosta.
Ja miehelläkö pipari kostuu? Vai onko kyseessä joulunseutu ja piparia uitetaan teekupposessa?
Kiihottavaltahan se tuntuu. Rakastan hyväillä hyvin liukastettua pyllyreiän, kivesten välilihan seutua ja samalla ottaa suihin pitkään. Siitä sitten seuraa pitkä orgasmi ja mällit suuhun. Ah.
Haluaisin tykätä mutta en pysty vaikka kuinka yritän. Lähinnä keskityn pidättelemään oksennusta, maku ja koostumus on todella vastenmielinen eikä tunnu lähtevän pois pienellä huuhtelullakaan. Mutta miehen mieliksi tehdään aina välillä.