Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtion virasto työpaikkana ja hankala työkaveri

Vierailija
02.10.2022 |

olen hiljattain aloittanut uudessa työpaikassa ja nyt huomannut, että yksi pitkään talossa ollut työntekijä on tosi hankala luonne. Haluaisin että hän lähtisi pois tuolta, onko mitään keinoa saada hänet lähtemään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, ainakaan jos on virassa.

Vierailija
2/11 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on hankala luonne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

turpiin?

Vierailija
4/11 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla hän on mielestäsi hankala?

Vierailija
5/11 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. Mä tiedän yhden, josta voisi olla kyse. Alunperinkin valittiin siihen virkaan, kun pomo pelkäsi - siitä huolimatta, että asiakasvalituksiakin oli tehty. Huutamalla että nyt pitää minut valita tai haastan oikeuteen suunnilleen sai sen viran - kun myöhemmin tulleita määräaikaisia oli otettu hänen ohi, oli tuolloin määräaikainen kuten minäkin ja minun lähdettyä muualle oli saanut viran. Oli kyllä täysin pätevä, mikä tekikin asiasta ongelman, luonne tosi hankala. 

Vierailija
6/11 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

~~ kirjoitti:

Hyvin ärsyttävä, osaa tietenkin asiansa ja työnsä hyvin, mutta valittaa jos minä en halua tehdä jotain työtä. En vaan osaa kaikkea vielä niin miksi minun pitää silti tehdä niitä töitä joita en osaa? Minun mielestäni niiden vanhempien työntekijöiden on tehtävä hankalammat työt.

Vierailija
7/11 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöihin vaan

Vierailija
8/11 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap olet se hankala. Ärsyyntyminen on sinun tunteesi, ei kerro mitään toisesta ihmisestä, vain sinusta. Lähde pois siitä työpaikasta, ei sinua siellä kaivata.

Vierailija
9/11 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

~~ kirjoitti:

Hyvin ärsyttävä, osaa tietenkin asiansa ja työnsä hyvin, mutta valittaa jos minä en halua tehdä jotain työtä. En vaan osaa kaikkea vielä niin miksi minun pitää silti tehdä niitä töitä joita en osaa? Minun mielestäni niiden vanhempien työntekijöiden on tehtävä hankalammat työt.

Aistin lähestyvän koeaikapurun tai muun kuvion.

Vierailija
10/11 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin et halua tehdä jotakin työtä ? Takuulla jos olisin esimiehesi niin valittaisin minäkin. Sinut on palkattu sinne tekemään työtä, jota valtiolla ihan varmasti riittää kaikille, eikä välttelemään hankalia hommia. Sinun tehtäväsi on opetella tekemään ne hankalatkin työt, niin se on muutkin joutuneet opettelemaan. Taidat vaan istua kännykkä kädessä ja rupatella joutavia juttujasi, niin että muutkaan eivät saa työrauhaa.

Vierailija
11/11 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit siis uuteen työpaikkaan ja otit heti kiusaamisen kohteeksi jonkun vanhan työntekijän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän