Millaisia kuvia naisilla on Tinderissä?
Olen kuullut muutamilta mieskäyttäjiltä että on paljon peppukuvia yms. Niin onko tosiaan näin?
Aluksi luulin että jos vaihdan tietoihini etsivän naisia niin näkisin millaisia profiileja muilla naisilla siellä on, mutta taitaa olla niin että nämä naiset ovat vain niitä jotka myös etsivät naisia, eli ei koko otanta? Olenko oikessa?
Kommentit (9)
Mulla on tinderissä kuva jossa istun koirani kanssa isolla kivellä
Itse naisena pyrin välttämään mitään liian seksikkäitä/heruttavia kuvia, koska en etsi seksiseuraa. Samoin jos miehellä on paidattomia kuvia, niin laitan yleensä vain ruksia
Naiset kertokaa sitten itse millaisia kuvia olette päätyneet laittamaan ja miksi :)
Mä tein ennen tinderiin menoa feikkiprofiilin miehenä, että näin mitä muilla naisilla siellä on. Onhan siellä kaikenlaista, toisilla ihan kunnon heruttelukuvia, ja tekstinä sitten vihainen valitus siitä, ettei ole hakemassa seksiseuraa tms. mitä ei olisi kuvista voinut päätellä ja toisilla taas vaan joku yksi passikuvan tyyppinen pelkkä naamakuva, eikä mitään tekstiä. Mutta on niitä laidasta laitaan, itse päädyin yhteen kasvokuvaan, yhteen kokovartalokuvaan ja yhteen harrastuskuvaan.
Nyt on muotia pyöräilykuva. Trikoohousut jalassa pyörän kanssa ja takaapäin kuvattu tietty 😉
Mulla on kuva mun tisseistä ja pimpsasta
Suppailukuva on hyvä tekosyy esiintyä bikineissä 😅
En usko, että kaikki minulle näytetyt naisten profiilit olivat bi- tai lesbonaisten profiileja. Osassa luki suoraan, että etsivät sellaista tai tällaista MIESTÄ. Skippasin tietenkin.
Kuvia metsäretkiltä, matkoilta, peiliselfieitä, kameraselfieitä suurin osa. Matkakuvia usein mekko, urheilukuvissa usein leggingssit.
Tylsimpiä ovat kameraselfiet, jos niitä on monta ja kaikissa sama kuvakulma ja ilme.
Nykyisellä kumppanillani oli ulkona otettu kasvokuva, harrastukseen liittyvä kuva ja vielä yksi, jossa ei näkynyt ihmisiä.
N40
up