Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppias nauraa partaansa täyttäessään nettitilaajien ostoskasseja

Vierailija
02.10.2022 |

Johonkin se hävikkikin on saatava menemään! 🤣

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupias kuule ei tiedä onko henkilö netti pelaaja,kerjäläinen ,miljonääri on fakta.

Tilaamme cittarista.

Kauppias kiersi yhden viikon itse, jotta tapasi asiakkaat.

Vierailija
22/23 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina saanut tuoretta tavaraa verkko ruokakaupoista.

Tarkistan aina kananmuniem, leikkeleiden ja myös jauhojen yms. viimeiset myyntipäivät, kun puran ostoslaatikoita.

Sitäpaitsi kauppias itse ei keräile tuotteita hyllyistä. Vaan erilliset kerääjät, ja pienissä kaupoissa myyjät.

Hyvin äkkiä loppuu tilaukset, jos ilmenee, että tietystä kaupasta tulee epäkuranttia tavaraa.

Ja huonoa mainetta ei kukaan kauppias halua koskaan.

Ammattimainen kauppias ottaa huomioon mainehaitan. Sen vaikutus on suurempi vielä näin someaikaan, koska asioiden korjaaminen ei aina tavoita samaa yleisöä kuin alkuperäinen kirjoitus/väite, vaikka kyse olisi inhimillisestä virheestä.

Olen aina saanut jopa parempaa tavaraa kuin itse osaisin valita. Erityisesti tämä näkyy hevi-valinnoissa, koska olen aika perinteinen ruuanlaittaja, mutta joskus tulee testattua jotain uutta raaka-ainetta reseptin mukaan.

En ole ollut kertaakaan pettynyt ostoksiin.

Tai no kerran, mutta unohdin itse tilata tuotteen ja sitä syyllistä ei tarvitse kauaa etsiä, näkyy peilistä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan eri jos tilaat 3 purkkia maitoa ja päiväystä 2 päivää kuin 7 päivää jäljellä. Kaupassa itse otan tuotteen sieltä takaa, että mahdollisimman kauan virtaa 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi