Kuka muu tykkää siitä Erittäin hieno suomalainen-shampoosta, joka on siinä sinisessä pullossa?
Itse tykkään siitä monestakin syystä.
-edullinen hinta
-riittoisa
-tekee (ainakin mun) hiuksista ilmavammat ja tuuheammat
-sopii myös syväpuhdistavaksi shampooksi.
Harvemmin löytää noin hyvää tuotetta noin edulliseen hintaan.
Kommentit (30)
Ostan Suomalaista ja Linna shampoota. Ihan siksi, kun purkeissa selvästi lukee, että shampoo ja hoitoaine. Jos ostan jotain muuta, en saa ilman laseja, jos muutenkaan selvää siitä kirpun kokoisesta vieraskielisestä tekstistä.
Samoin pyykinpesuaineet ja huuhteluaineet. Valitsen kaupassa sellasen tuotteen jossa etiketistä näkee mihin asiaan se on tehty. Monet purkit on tehty siten, että käyttötarkoitusta ja ohetta ei löydä kuin suurennuslasin kanssa, jos sittenkään.
Kylläpäs keksitkin mielenkiintoisen avauksen. :D
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-mies tykkää siitä. Minusta haisee niin pahalle, etten halua edes kokeilla.
Kumpi? Ex-mies vai shampoo?
Ei sovi minulle ollenkaan. Hiukset menee ihan lötköksi ja päänahka alkaa kutiamaan.
Mä käytän Erittäin Huonoa Venäläistä Shampoota.
Se ei vaahtoa, eikä pese ja myöskin haisee epämääräiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii mökille ja pihasaunaan erittäin hyvin. Myös vihreä hoitoaine ja mustikkashampoo.
Hellämietonen rules myös...
Onko vielä jossain myynnissä hellämietosta?
Cittarista löysin joku aika sitten, oli ylläri itellekkii
Hauska aloitus
Myös Palmolive palasaippua tuoksui lapsuudelle... ja mäntysuopa
Tykkäsin ennen, mutta en enää! Otin juuri uuden pullon käyttöön eikä tuoksu enää sellaiselta hyvältä kuin ennen. Haisee nyt hunajalta tms. Hyi. Syy selvisi myös. Muutettu vegaaniseksi. VMP.
Joo. En juurikaan huomaa eroa siinä miten eri shampoot vaikuttavat hiuksiin, mutta EHS on kotimainen, aika halpa ja kivannäköisessä pullossa.
Toimii meillä melkein koko perheen hiuksille, on edullista kun ostaa tarjouksesta (Lidlissä säännöllisesti). Yhdelle ongelmapäälle sitten kalliit erikoisaineet.