Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toteutetaanko teidän parisuhteessa tasapuolisesti kummankin unelmia?

Vierailija
02.10.2022 |

Alkanut harmittaa, kun miehen miekiksi joustan ja tehdään aina hänelle mieluisia juttuja tai hänen työhönsä liittyviä juttuja. Mies on yrittäjä ja paljon pois kotoa, joten saatan viikonloppuna lähteä työkeikalle mukaan auttamaan, että voidaan edes olla yhdessä. Ei voida edes suunnitella matkustamista, kun miehen työ on mitä on =(

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Downshiftaamme yhdessä; minä teen 6h päivää ja mies pitää n. 6kk kesälomaa (on yrittäjä, työ kausiluonteista)

Vierailija
22/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla vaimon unelmilla ja toiveilla mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä aika tasapuolisesti molemmat huomioidaan. Mies kyllä herkästi priorisoi omia menojaan (harrastusmenon vuoksi voi esim ottaa vapaata töistä tai lähteä aiemmin, perheloman takia nihkeämmin), mutta toisaalta minä saan kyllä myös mennä omiin menoihin milloin haluan. Ja yhteisiä mietitään yhdessä. Joskus pikkuisen ottaa toisaalta aivoon kun ne kalastusvälineet pitää joka paikkaan raahata mukaan... Taloudellisesti myös sama homma, mies priorisoisi omia harrastuksiaan, minä yhteisiä juttuja. Kompromisseja siis tehdään.

Vierailija
24/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä juokset jossain miehen työriennoissa, jos ne eivät sinua tippaakaan kiinnosta?

Kuulostaa oivalta keinolta katkeroitua.

Vierailija
25/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun unelmani ei ole vielä mahdollinen toteuttaa eli muutto jonnekin lämpimämpään. En ole keksinyt sellaista tulolähdettä, mikä sen mahdollistaisi. Nykyistä työtäni en voi tehdä 100 % etätyönä.

Molemmat olemme toteuttaneet pienempiä unelmiamme sekä yhdessä että erikseen.

Vierailija
26/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Meillä oikeastaan ongelmana se, että kummallakaan ei tunnu olevan enää mitään unelmia. Perhearjessa raadetaan, ruokaa pöytään, lapsi nukkumaan, töitä, töitä töitä... en oikein saa edes kiinni mikä minun unelmani voisi olla. Kaikkea on, mutta sisältä tyhjää, kuollutta...

Miksi hankit lapsia?

Vierailija
27/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toteutin omia unelmia lasten kanssa yhdessä. Reissattiin siellä ja täällä, oli tosi mukavaa.

Vierailija
28/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yhdessä toteutettu miehen unelmia ja nyt kun hän on saanut kerrytettyä mukavasti omaisuutta ja hyvät tulot, on minun vuoroni. Mies vuorostaan tukee minua ja panostamme minun unelmiini. Tulevaisuuteen olemme suunnitelleet yhteisen unelman.

Vierailija
29/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lailla vaimon unelmilla ja toiveilla mennään.

Niinpä niin, siinäkin sinä olet vapaamatkustaja, mitään ei miehet viitsi itse tehdä. Toivottavasti vaimosi tajuaa jättää sinut.

Vierailija
30/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saavuttanut jo kaikki unelmani, joten lähinnä hissukseen rakennan kotia, kuntoilen ja vastapainoksi käytän päihteitä kotona.

Vierailija
31/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutin unelmani, kun oli saatu lapset ja talo tehdyksi komensin miehen ulos ja elämme lasten kanssa ihanaa elämää. Mies pääsi toteuttamaan omaa unelmaansa, litkimään kaljaa kunnes joutui hautaan.

Vierailija
32/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Toteutunut kun hän kuoli 2021 sydän kohtaus. Meillä totetui keskenäiset jutut ja yhteinen kemia.Koska asuimme eri osoiteet 22vuotta. Sinä ei toisen kanssa olla alvariin .Ei tule fiilikset toinen vain toimii ja toinen ei tee mitään.

Vierailija
33/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmiset. Elämä on ainutlaatuinen. Jos vuositolkulla jokainen päivä tuntuu että toisesta on vain rasitetta, voi toteuttaa sen yhden oman unelmansa ja vapauttaa itsensä. Voin kertoa että ei kaduta.

Ja joo, tämän kanssa toteutetaan. Mennään samaan samaan suuntaan, välillä erikseen ja välillä käsikkäin.

Vierailija
34/37 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen haaveet on sellaisia, että niitä voi toteuttaa extempore, mutta mun haaveet vaatisi suunnittelua, mutta se ei miehen työn takia onnistu. Siis matkustelu.

Mikset matkusta yksin tai ystävän kanssa?

Yksin vähän tylsää. Ystävät joko matkustaa oman perheensä kanssa tai sitten heillä varaa. Muutenkaan harva perheellinen käyttää lomansa perheen sijasta ystävän kanssa.

Ap

Vierailija
35/37 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä juokset jossain miehen työriennoissa, jos ne eivät sinua tippaakaan kiinnosta?

Kuulostaa oivalta keinolta katkeroitua.

Vaihtoehtona on olla yksin kotona tai mennä mukaan. Nuo työkeikat tulee niin äkisti, etten saa järkättyä enää mitään omaa menoa ystävien kanssa

Vierailija
36/37 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sinkkuna on jotenkin outoa kuvitella, että löytäisin jonkun, jolla olisi samankaltaiset unelmat kuin itsellä. Varsinkin päivittäiset arjen 'unelmat' ovat yksi sellainen, josta olisi kamala joutua joustamaan tai luopumaan. Yksin asuessa saan päättää täysin kotini sisustuksesta, pihan laitosta, mitä ruokaa milloinkin kokkaan ja siitä kuinka usein käyn harrastuksissa. Ja veikkaan että useamman vuoden sinkkuna oltuani, olisi aika mahdotonta löytää joku jonka vuoksi näistä asioista olisi valmis joustamaan. 

Vierailija
37/37 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten unelmat liittyvät seksiin ja niistä ei kannata useinkaan vaimolle puhua, koska siitä ei mitään hyvää seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan