Raskaudesta kertominen myöhään
Onko kukaan muu pantannut tietoa?
Molempien vanhemmille kerrotaan ekan ultran jälkeen ja sisaruksille (äitini saa itse kertoa kun ei olla läheisiä) ehkä viikon 20 jälkeen. Mutta muu suku saisi kuulla pari kk ennen laskettua aikaa, taas äitini välityksellä. Facebookiin ajattelin tehdä päivityksen sitten kun lapsi on syntynyt. Tiedän jo etukäteen että äiti varmasti jotain mutisee miten on epäkohteliasta salata asia suvulta. Mielestäni ei ole koska lapsuuden jälkeen välit ovat viilentyneet eikä mitään nimiäisiä sun muita ole luvassa. Onneksi asutaan eri kaupungissa myös.
Kommentit (28)
Sille muulle suvulle lapsesi on todennäköisesti ihan hällä väliä valitettavasti.
Tervetuloa todellisuuteen ettei lapset enää ketään kiinnosta, korkeintaan aiheuttaa pahennusta.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa todellisuuteen ettei lapset enää ketään kiinnosta, korkeintaan aiheuttaa pahennusta.
En mä nyt noinkaan sanoisi. Toisia pikkulasten äitejä varmasti kiinnostaa.
Suurinta osaa kyllä kiinnostaa raskauteni, toisin kuin täällä joku sanoi. Suku meni ihan sekaisin kun siskoni sai esikoisensa. Suku on jäänyt etäiseksi koska muutin pois kotikaupungista 8 vuotta sitten, mutta heillä todennäköisesti silti odotuksia minun suhteeni. Täti oli kuulema esim ihmetellyt miksi minua ei näkynyt yksissä kekkereissä. Siinäpä ihmettelee. En tullut kysymään lupaa saako näin tehdä vaan halusin kerrankin puhua kielletystä aiheesta.
ap
Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa kyllä kiinnostaa raskauteni, toisin kuin täällä joku sanoi. Suku meni ihan sekaisin kun siskoni sai esikoisensa. Suku on jäänyt etäiseksi koska muutin pois kotikaupungista 8 vuotta sitten, mutta heillä todennäköisesti silti odotuksia minun suhteeni. Täti oli kuulema esim ihmetellyt miksi minua ei näkynyt yksissä kekkereissä. Siinäpä ihmettelee. En tullut kysymään lupaa saako näin tehdä vaan halusin kerrankin puhua kielletystä aiheesta.
ap
Odotuksia sinun suhteesi? Luuletko oikeasti olevasi jotain niin spesiaalia, että kohtusi sisältö liikuttaa ketään?
Vierailija kirjoitti:
ap
Lol ei niitä kiinnosta, usko jo, et ole mitenkään erityinen :D
Hyvä pointti. Raskausuutinen voi olla, että miten enää kehtaa tehdä lapsia.