Hymyilyttää, miten suomalaiset ovat aina niin jälkijunassa : )
Tää juttu: https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000009095450.html
Totuushan on se, että säilykkeet ovat olleet trendi Euroopassa jo yli 10 vuotta. Olen syönyt Portugalissa useassa ravintolasa, joiden juttu on että raaka-aineet tulee purkista. La belle iloise on käsite Ranskassa ja rakastan käydä ketjun myymälässä aina Bordeauxssa ollessani.
Ilmeisesti suomalaisilta puuttuu kosketuspintaa (ja kielitaitoa) seurata mitä Euroopassa tapahtuu, kun ilmiöt tulevat Suomeen aina jälkijunassa USA:n kautta kierrätettyinä. Ruotsissa ja Tanskassa esim ollaan paljon paremmin selvillä siitä mitä Euroopassa tapahtuu.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska trendien seuraaminenhan on elämän tarkoitus ja oi kauhistus, jos olemme trendeistä aikaamme jäljessä! Noloa!
Olet oikeassa. Siksi minua hymyilyttääkin nämä influensserit ja toimittajat (hesari) jotka juoksevat trendien perässä mutta ovat auttamatta ihan jälkijunassa: Ranska ja Portugal 2014, NYC 2019, Suomi 2022
Just my point : )
Mua pistää aina vinosti hymyilyttää kun "teinit" somessa esittelee oivalluksiaan. Nämä uusavuttomat pinnalliset näpertelijät. Kloontaan toisten tilejä vaikka mummolta löytyisi vieläkin enemmän "uutuus"ideoita ruokiin ja siivouksiin yms.
Vähän sama kuin joku elvistelee seksiasioillaan ku muillahan ei oo tätä tietoa ku mä oon niin edistyksellinen.
On sitä joillain ongelmat tai pohdinnanaiheet. Ja kauhea yleistämisen tarve.
Vierailija kirjoitti:
On sitä joillain ongelmat tai pohdinnanaiheet. Ja kauhea yleistämisen tarve.
Mua vaan naurattaa miten pihalla hesarin ruokatoimittajat on siitä mitä maailmalla tapahtuu. Tää säilyketrendi vasn on niin vanha juttu jo. Toki hyvä sellainen.
Ap
Kiva kun voitte kalastaa. Tuore kala on hyvää, syön sitä itsekin paljon. Kerropas parhaat reseptisi ja minä omani, niin vertaillaan kuka syö parempaa ruokaa!
: D
Vinkki: minun bouillabaisse on aika vaikea päihittää lol!!