Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos palstalaiset.

Vierailija
01.10.2022 |

Tässä tätä palstaa selanneena ja siitä innoittamana päätin ottaa omasta annelista kuvan😂 Siis tässä olin yksin saunomassa ja jäin pohtimaan kun täällä on ollut nyt keskustelua näistä reiän nuolemisesta puolin ja toisin niin mietin että miltähän se nyt yleensä sit näyttää😅 Ja kun linssi oikein sattu monen yrityksen jälkeen kohdalleen niin avattuani kuvan suustani pääsi että HYI V***U🤣 Hyvä ettei lapset heränny sängyistään🤫 Lähetin tämän vielä vaimolle joka on jossain humputtelemassa niin hän sanoi että aivan normaali miehen se. Siis täh! Mun mielestä ihan kauhee.. ainankin mulla vaikka just pesty😅 Miks naisilla on jotenkin niin paljon nätimpi🤔 Ja eihän tuolta saa karvojakaan omin avuin millään pois et ois edes jotenkin siedettävämpi🤭 Ja en kyllä naisillakaan oo siellä karvoja nähny🤔 No kiitän siis siitä että menetin nyt yöunet tästä järkytyksestä. Mutta muille kauniita unia ja oman ryppyreijän kuvia😘

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valkaista.

Vierailija
2/3 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teitä sankareita joka lähtöön..=) 

Jos haluat ehostaa sitä (suosittelen), niin laita lattialle peili, kännykkä vaikka valoa tuottamaan persettä kohti ja kyykky asentoon peilin päälle. Sitten vaan peilin kautta sheivailemaan. Pahimmat turat koneella pois ja höylällä loput niin alkaa miehenkin persereikä näyttämään paremmalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on tosi upean näköinen ja hienon värinen muotovalio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän