Vaimo laittoi erohakemuksen. Joko saa laittaa Tinderin?
Kommentit (28)
Äh, ei saisi kirjoitella näin myöhään. En saa itsekään tuosta viimeisimmästä lauseesta selvää.
T. Vastaaja nro 21 😅
Vierailija kirjoitti:
m44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna palaa. Äläkä ota vaimoa takaisin jos se kesken prosessin tuleekin katumapäälle.
Kyllä sen pari kertaa voi ottaa takaa ja miksei edestäkin. Sitten vain todeta, että ei tää toimi.
Jos tässä nyt puli vuotta on harkinta-aikaa saman katon alla niin saattaahan näin kyllä käydä
Siis eikö sulla ole edes aikomusta vielä puoleen vuoteen muuttaa erilleen? Eli ensimmäinen hakemuspaperi lähti, mutta ette oikeasti ole tehneet henkistä päätöstä siitä, että eroaisitte, vaan aidosti vasta harkitsette asiaa?
Me kyllä ensin sovittiin, että erotaan ja erohakemus ja asunnon myynti hoidettiin kuta kuinkin samaan aikaan (heti kun molemmilla oli uusi osoite). Silloin se eron 2. hakemus oli vain muodollisuus ja itsestään selvää, että se hoidetaan loppuun.
Mutta jos ette siis ole vielä todella päättäneet edes erota, niin älä nyt mene sinne tinderiin pilaamaan taas muutaman naisen uskoa miehiin. Sitten ihmetellään, kun ei hyvää naista löydy, kun ensin karkoitetaan ne hyvät pois sieltä traumatisoimalla ne tuollaisilla olen-ihan-just-eroamassa-eikun-en-eronnutkaan -jutuilla.
Vaimon tunteenpuuskassa taisi hänen hakemus lähteä. Katsotaan tilannetta ajan kanssa. Kiitos mielipiteestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kun pääsee ekan kertaa uuden naisen päälle, helpottaa heti. Eli Tinderiin vaan. M44
Itsellä vaimo löysi uuden miehen ja jätti erohakemuksen. Lähti mökkeilemään kavereidensa kanssa ja itse suuntasin Vantaa hotellille katsomaan tarjontaa. Seurastani kiinnostui 27v tummatukkainen mukava nainen ja lähettiin mun luokse jatkoille. Sunnuntaina kun vaimo tuli niin veti sellaiset kilarit, että ei voisi uskoa kun aviovuode oli täynnä tummia hiuksia ja spermaläikkiä mitä oli pillusta valunut ulos, sekä haisi vieraalle naiselle. Ex-vaimoni oli siis blondi itse. Exä lähtikin siitä ja myöhemmin haki tavaroita pois ja ero ei ollut kipeä kun avioehto oli. Se silloin 27v nainen on nykyään avokkini, joten vaihtamalla parenee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pääsee ekan kertaa uuden naisen päälle, helpottaa heti. Eli Tinderiin vaan. M44
Itsellä vaimo löysi uuden miehen ja jätti erohakemuksen. Lähti mökkeilemään kavereidensa kanssa ja itse suuntasin Vantaa hotellille katsomaan tarjontaa. Seurastani kiinnostui 27v tummatukkainen mukava nainen ja lähettiin mun luokse jatkoille. Sunnuntaina kun vaimo tuli niin veti sellaiset kilarit, että ei voisi uskoa kun aviovuode oli täynnä tummia hiuksia ja spermaläikkiä mitä oli pillusta valunut ulos, sekä haisi vieraalle naiselle. Ex-vaimoni oli siis blondi itse. Exä lähtikin siitä ja myöhemmin haki tavaroita pois ja ero ei ollut kipeä kun avioehto oli. Se silloin 27v nainen on nykyään avokkini, joten vaihtamalla parenee...
Aitoa vantaalaista wt-meininkiä 😂
Saa toki, mutta älä laita. Et ole henkisesti valmis uuteen suhteeseen. Pilaat vain sen uuden kumppanin elämän, kun käytät häntä laastarina. Mene mieluummin vaikka perheneuvolaan tai psykologille. Kun ero on ohi ja elämäsi tasoittuu, olet taas enemmän oma itsesi ja tuleva suhde alkaa terveemmältä pohjalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos auttoi
Miksi vaimosi haluaa eron?
Haluatko itse erota?
Mikäli on enää pienikin mahdollisuus, että haluat vaimosi takaisin, niin ÄLÄ lataa tinderiä. Tämä siksi, että vaimosi kokee asian pettämisenä ja ei tosiaankaan enää pysty saamaan suhdettanne kuntoon.
Nyt oikeasti suosittelen sinulle puolen vuoden harkinta-aikaa. Saat asiasi kuntoon, oman pään kuntoon ja sitten tiedät mitä haluat.
Ei ole hyväksi kenellekään, että hyppäät heti seuraavaan kun edellinen on käsittelemättä kunnolla. Jos jotain on tullut opittua niin se.
Vai halusiko vaimo erotakin sinusta siksi, että vilkuilut jo ns.toisiin pöytiin aikaisemminkin?