Mitä järkeä on oikeasti roikkua Facebookissa, jos ei ikinä päivitä sinne mitään?
Aina puhutaan siitä, kuinka jotkut jakavat kaikkea turhaa somessa, mutta onko se toisten pelkkä stalkkaaminen ilman, että itse tuottaa mitään sisältöä, sen enempää moraalisesti oikein? Minusta ne, joista ei vuosiin kuulu mitään, voisivat oikeasti harkita tilin sulkemista..
Ja kyllä, helppohan heidät on lempata kavereista. Mutta ihmettelen vaan, että mitä sellaiset ihmiset Facesta hakevat.
Kommentit (43)
Olenko mä ainoa joka kiitti aloituksen "moraalisesti oikein" sanoihin huomiota. Aloittaja esittää, että ylijakaminen ja jakamattomuus olisivat yleisesti jotain moraalisia kysymyksiä (ei siis sisältö niinkään).
Itse en näkisi tätä minään moraalikysymyksenä. Etenkään sitä, ettei päivittele faceaan.
Seuraan eri ryhmiä ja sivuja. Kaverit sinne päivittelee paljon, joten niitäkin mukava seurata. Miksi kenenkään tarvitsisi jakaa elämäänsä someen ollenkaan?
Mulla ainakin facebook esti yhdelle tilille pääsyn, joten sinne ei ainakaan kauheesti päivity.
Ja mitään syitähän tää nyk. meta ei ikinä kerro.