Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä järkeä on oikeasti roikkua Facebookissa, jos ei ikinä päivitä sinne mitään?

Vierailija
01.10.2022 |

Aina puhutaan siitä, kuinka jotkut jakavat kaikkea turhaa somessa, mutta onko se toisten pelkkä stalkkaaminen ilman, että itse tuottaa mitään sisältöä, sen enempää moraalisesti oikein? Minusta ne, joista ei vuosiin kuulu mitään, voisivat oikeasti harkita tilin sulkemista..
Ja kyllä, helppohan heidät on lempata kavereista. Mutta ihmettelen vaan, että mitä sellaiset ihmiset Facesta hakevat.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on salasanan unohtanut, ni ei pääse

Vierailija
2/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa tiettyjä ryhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sulla ongelmat

Vierailija
4/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkereita, samoin ne joilla on insta tili vain että voivat stalkata muita.

Vierailija
5/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan paria ryhmää ja käytän facebook marketia. Joskus mesetän. En stalkkaa.

Vierailija
6/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperinkin otettu vaan työporukan ryhmän takia, ei omien asioiden jakamiseen. Siksi ei tule omia päivityksiä. Joku jakaa työtä koskevia linkkejä ja asioita, joita seurataan.

Vierailija
7/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse seuraan minulle tärkeitä sivustoja, joista yleensä saa tärkeimmät tiedot fasen kautta.

Muuten olisin jo voinut poistua sieltä. Mutta toki onhan se aina välillä hauskaa seurattavaa, kun pariskunnat tappelee sielä. silloin yleensä otan popparit esiin ja suljen television.

Vierailija
8/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan erilaisten ryhmien takia koko v..n facemetassa, en sinun enkä yhdenkään muun yksittäisen ihmisen stalkkaamisen takia😁😁

Vierailija
9/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Ryhmien takia siellä ollaan senkin uuno. Joskus katson myös jonkin yrityksen sivut.

Vierailija
10/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin ihmisiin ei enää nykyään saa yhteyttä normaalisti puhelimella, vaan pitää välttämättä kertoa asiat jonkin somekanavan avulla.

Vierailija
11/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia järjestöjen ja yhteisöjen sivuja ei pääse lukemaan muuten. Jouduin aikoinaan luomaan jonkun profiilin opiskelujen takia. Opiskeluryhmän tiedot olivat ainoastaan facebookissa. Muuten ei voinut opiskella.

Vierailija
12/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä kenenkään stalkkaamiset tiedät?

Itse en nykyään seuraa juuri muita kuin eläinsivuja. Ahdistaa jatkuvat profiilikuvapäivitykset, salipäivitykset, mun lapsi sitä ja tätä, jotkut engl.kieliset "zen"-mietelauseet. Omasta facekavereista jo poistettu kaikki foliohatut ja uusi maailmanjärjestys räyhääjät.

Ehkä ihan normaalielämä tekisi sinullekin hyvää ja sometauko. Nauti ulkoilusta, perheestä, ystävistä ja harrastuksista ihan livenä.

Vierailija
13/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmät. Meditaation zoom ilmoitetaan sitä kautta jne. Minulla ei edes ole seinää. Ei kiinnosta yksittäisten ihmisten huomiohuoraus, saatika harjoittaa sitä itse.

Vierailija
14/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun harrastuksen reaaliaikainen tiedotus on pesiytynyt facebookiin. Olen ihan ulkona kaikesta, jos en seuraa sitä ryhmää.

Päivitän tosi harvoin mitään, koska en oikein keksi mitä laittaa. En stalkkaa muiden päivityksiä, mutta jos niitä nyt siinä on, niin saatan laittaa peukun.

Vierailija
15/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmät ja tapahtumat??

Ei paljoa sun kesämökin kukkapenkit ja omenapiirakat kuule kiinnosta :D

Vierailija
16/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kiinnostavien ryhmien takia tietysti. Jotain tuttuja oon hyväksynyt kaveriksi ku en oo kehdannu jättää hyväksymättä, mutta ei mua niiden päivitykset kiinnosta, oon blokannu ne pois mun feedistä.

Vierailija
17/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset, tapahtumat, ym. vastaavat sivut. Ei kiinnosta Mirja-tädin turnipsikuvat eikä Vili-Vilperin koulunaloitus. Enkä halua jakaa omaa elämääni.

Vierailija
18/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmien takia, en stalkkaa sinua tai ketään muutakaan.

Vierailija
19/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just tämmönen "stalkkeri". En päivitä mitään, enkä kyllä tykkäile liiemmin kenenkään päivityksistäkään.

Olen siellä, koska seuraan muutamia myyntipalstoja, paikallista puskaradiota ja erilaisia koirapalstoja.

Ja koska seuraan näitä niitä näkyy feedissäni.

Ja sitten siihen miksi jotkut on vuosikausia ilman, että näkyy mitään aktiviteettia...niitä kuolleita on hemmetin vaikea saada sieltä pois ellei salasana ole tiedossa. Kannattaa jollekkin läheiselle kertoa, mistä löytyy tällaisetkin. Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
20/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekään ei kuulu ap:lle hittojakaan, jos joku stalkkaakin siellä jotakuta. Ei se ole laitonta.