Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan kieltäytynyt seksistä?

Vierailija
01.10.2022 |

Jos kumppanilla on esim. rumat tissit, pillu tai peräreikä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo olis haitannu, mutta kun en ollut

kysyjän kanssa suhteessa.

Vierailija
2/37 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus sammunut kesken kaiken, ei lie lasketa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ämmä käyttäytyny vittumaisesti, niin joo. Mua ei pilluelukat määräile.[/

Taidat olla se haluttomampi, kun tuolla

saat mielestäsi jotain komentoa eukkoon.

Entä jos eukko ottaa vierasta ?

Vierailija
4/37 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useasti.

Vaimoni ei enää ansaitse kosketustani.

Vierailija
5/37 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voimaantunut feministi ja kieltäydyn 19 kertaa 20:sta.

Vierailija
6/37 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ainaona kerran. Kaikki meni esileikkeineen tosi hienosti ja kävimme kuumana molemmat. Mut sit kövi ilmi tä kauniilla naisella ei ollutkaan täydellinen persereikä. Puin päälleni ja lähdin sanomatta sanaakaan.

Vierailija
7/37 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan seksistä kieltätymiseksi?  Onko semmoinen tilanne että olet vaikkapa baarissa ja sinua lähestyy joku selkeässä pokaustarkoituksessa, mutta oma reaktiosi on että "ei todellakaan tuon kanssa" jonka myös ilmoitat hieman kohteliaammin ko. henkilölle seksistä kieltäytymistä? Sitähän olisi ollut todennäköisesti tarjolla.

Vierailija
8/37 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Intissä joukkuekaveri iltalomilta vähän kännissä kasarmille palaillessamme ehdotti että mennäänkö siivouskomeroon jatkamaan iltaa m+m.

Vierailija
9/37 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista on tapahtunut, että olen tuntenut tulleeni todella pahasti loukatuksi, ja en ole halunnut seksiä vaikka sitä on aneltu ja tarjottu. Mutta vaikka olisin kuinka "**ttu, en varmaan pane sua" fiiliksissä, niin jos  nainen on siirtynyt jalkojeni väliin, ja imaissut kaluni suuhunsa, en yksinkertaisesti ole pystynyt estämään seisokkia ja mieleni ei ole myöskään pystynyt vastustamaan suihinoton viemistä laukeamiseeni asti.

Vierailija
10/37 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia. Jos olet jo tutustunut naiseen ja yksi yö on vietetty yhdessä ja silloin sovitte tapaamisesta baarissa, niin onko se kieltäytymistä, jos siellä kertoo, että eiköhän tämä ole tässä. Ihan ilmeisesti se nainen tuli baariin jatkoyö mielessään. Selvinpäin asiat saattavat näyttää erilaisilta. Ja nyt en puhu ulkonäöstä.

Vierailija
11/37 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikana eräs säätö laittoi baari-illan aikana viestiä että tulee yöksi. Oikein ruinasi sitä pitkään. Itse olin väsynyt, ja viikon nussinut yhtä toista niin jouduin kieltäytyy.

Vierailija
12/37 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen voimaantunut feministi ja kieltäydyn 19 kertaa 20:sta.[/

-

Jos et ole aviossa, niin kieltäydy mielummin

20 kertaa 20:stä .Sinunlaisesi ei pitäisi avioon

edes päästäkkään

Vierailija
13/37 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista on tapahtunut, että olen tuntenut tulleeni todella pahasti loukatuksi, ja en ole halunnut seksiä vaikka sitä on aneltu ja tarjottu. Mutta vaikka olisin kuinka "**ttu, en varmaan pane sua" fiiliksissä, niin jos  nainen on siirtynyt jalkojeni väliin, ja imaissut kaluni suuhunsa, en yksinkertaisesti ole pystynyt estämään seisokkia ja mieleni ei ole myöskään pystynyt vastustamaan suihinoton viemistä laukeamiseeni asti.

Olen pari kertaa (no, okei, aika monta kertaa) päätynyt jonkun random neidon luokse, ja valojen ollessa päällä on tullut fiilis, että tota en pysty panemaan. Silti kertaakaan en ole kieltäytynyt siitä, että vähemmänkin viehettävä nainen ottaa suihin. 

Vierailija
14/37 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden ainaona kerran. Kaikki meni esileikkeineen tosi hienosti ja kävimme kuumana molemmat. Mut sit kövi ilmi tä kauniilla naisella ei ollutkaan täydellinen persereikä. Puin päälleni ja lähdin sanomatta sanaakaan.

Tarinani jäi sikäli kesken, että poikkesin Håkanin yksiössä. Niin kuin usein ennenkin rassasimme toisemme huolella ja imimme tiedätkylläminkämakuiset mulkut lopuksi ja nielimme toistemme liemet.

Vierailija
15/37 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen mutta noin yhdeksän kertana kymmenestä ei olisi tullut mieleenkään selitellä kieltäytymistä toisesta johtuvaksi. - Siis jos ylipäätään, jos olen kokenut hänet niin puoleensa vetäväksi, että olsin voinut harkita seksiä hänen kanssaan ja minä itse olisin ollut aloitteellisempi.

M ¤0

Vierailija
16/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä parin viikon aikana sanonut erilaisilla tavoilla, että nyt ei nappaa seksi. Mamma kiehnää ja olisi selvästi panoa vailla. Miksi teen näin?

Koska olen meistä se, joka paljon useammin on saanut jäädä ilman. Mistä puolisoni muuten voi tietää miltä minusta on tuntunut niinä hetkinä, kun vastaus on ollut että nyt ei nappaa. Luulen, että alkaa pian ymmärtämään. Taidankin tänään jo kysellä, että miltä se nyt oikein tuntuu?

Vierailija
17/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä parin viikon aikana sanonut erilaisilla tavoilla, että nyt ei nappaa seksi. Mamma kiehnää ja olisi selvästi panoa vailla. Miksi teen näin?

Koska olen meistä se, joka paljon useammin on saanut jäädä ilman. Mistä puolisoni muuten voi tietää miltä minusta on tuntunut niinä hetkinä, kun vastaus on ollut että nyt ei nappaa. Luulen, että alkaa pian ymmärtämään. Taidankin tänään jo kysellä, että miltä se nyt oikein tuntuu?

Varma konsti hukata loputkin seksikerrat. Itse en ole kieltäytynyt koskaan. Lupasin jo nuorena, että olen aina valmis kuin partiolainen kun vaimo haluaa seksiä. Vaimo on saanut tuntea aina itsensä halutuksi, joten on myös ollut seksiä säännöllisesti viikoittain yli 40v. Seksin puute on jotain mitä oli viimeksi teininä.

Vierailija
18/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varma konsti hukata loputkin seksikerrat. Itse en ole kieltäytynyt koskaan. Lupasin jo nuorena, että olen aina valmis kuin partiolainen kun vaimo haluaa seksiä. Vaimo on saanut tuntea aina itsensä halutuksi, joten on myös ollut seksiä säännöllisesti viikoittain yli 40v. Seksin puute on jotain mitä oli viimeksi teininä.

Pano Pate taas pätee täällä.

Tätä mä hiukan kyllä odottelinkin.

Vierailija
19/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä useasti.

Vaimoni ei enää ansaitse kosketustani.

Miksi ei ansaitse? Miksi hän on enää vaimosi, jos suhtaudut häneen noin?

Vierailija
20/37 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä aiot niinku opettaa "mammaa". Oo varovainen, ettette joudu vallankäytön kiemuroihin. Seksi on rakkauden muoto suhteessa.