Nonnih. Nyt korona.
Koronaa meillä ei ole vielä ollutkaan. Mutta puolen vuoden aikana useampi influenssa. Kaikki tulleet mun pöljän miehen kautta, joka ei millään opi olemaan törkkimättä nokkaansa ja että käsiä pitää pestä ja yskiviä tyyppejä vältellä.
Olen paitsi astmaatikko myös immuunipuutteinen sikäli, että solulinjoissa on joitakin synnynnäisiä puutteita, minkä vuoksi mulle tulee infektiot aina kovina, eli tuun tosi kipeeksi ja saan usein jälkitauteja. Iän karttuessa tuntuu, että tää vaan pahenee. Nytkin siis mies sairastui neljä päivää sitten, ollaan oltu lomalla ja liikuttu samoissa paikoissa, erona vaan se, että minä en kaiva nokkaani enkä muutenkaan räpellä naamaani, ja desinfioin niitä handuja joka välissä. Mies ei välitä tuon taivaallista. Tänään sitten nousi kuume mulla.
Miten saan miehen tajuamaan, että se mikä hänellä on pikku nuha ja köhä vie mut työkyvyttömäksi ja toimintakyvyttömäksi muutaman viikon ajaksi. Pitääkö mun tään takia erota vai? Muuten meillä menee mielestäni ihan hyvin.
(Ja nalkutusta seuraa vain miehen prinsessakohtaus: "niin että vaan pahat ihmiset sairastuu, niin kun minä, sitäks sä haluat sanoa kun syyllistät mua flunssasta". Uh.
Kommentit (5)
No totta helvatissa meillä maskeja on käytetty tilanteen niin vaatiessa, esimerkiksi tänään kun oli jo lieviä oireita ja jouduin käymään tutun vanhuksen luona viemässä yhtä asiaa. En mennyt ees sisälle, vaan jätin viemäni asian kuistille ja juttelin vanhuksen kanssa maski päässä.
Mutta täällä kotona on aivan taivaan sama onko maski vai ei kun toi pöljä kulkee ympäri huoneistoa ja yskii ja aivastaa. Ei siinä kuule maskit auta.
Pitääks mun seuraavan kerran mennä hotelliin kun mies vähänkin niiskasee?
ap
Mulla on ollut jo kaksi koronaa ja täytyy todeta että tavalliset flunssat ovat olleet pahempia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut jo kaksi koronaa ja täytyy todeta että tavalliset flunssat ovat olleet pahempia.
Juu, mullakin ollut korona, eikä ollut kovinkaan kummoinen tauti. Pientä lämpöä, lihassärkyä ja väsymystä. Lepäämällä meni ohi parissa päivässä.
Muista maski