Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi mitättömin asia, minkä takia joku on puheistasi tai toimistasi mielensä pahoittanut?

Vierailija
01.10.2022 |

Siinäpä kysymys otsikossa. Minä sain joskus aikoinaan töissä ollessani puhuttelun, kun työskentelin työkaverin kanssa, joka ei koskaan puhunut mitään. Hän oli lähinnä koko ajan naama kettuuntuneena ja se tarttui aina välillä itseenkin jo ihan sillä, kun joutui sitä hapanta pärstää pakon sanelemana katselemaan. Sitten kerran totesin siinä hiljaisuuden keskellä kryptisesti, että sunnutaikirkossakin on meluisat bileet tähän verrattuna. Hän oli sitten valittanut, että minä työpaikkakiusaan xD Toki pomo oli minun puolellani ja totesi ymmärtävänsä, koska hänenkään mielestä kyseessä ei ollut mikään helpoin persoona työkaverina.
Mutta se siitä. Mites muiden tarinat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävälläni oli Evianin vesipullo, siis sellainen kertakäyttöinen, jota täytti kraanavedellä ja piti mukana juomapullona.

Joskus joutessani revin sen repsottavan etiketin pois.

Tästä tuli shaatananmoinen Haloo!

"Tajuutsä nyt kaikki luulee et mul on jotain kraanavettä jossain kusisessa muovipullossa!!!"

Ero oli hyvin, hyvin liki.

Tärkeintä siis oli se, että muut luulevat hänen siemailevan brändivettä joka päivä.

Vierailija
2/4 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuikkasin takaapäin vahingossa väärään reikään. Siitä vasta sirkus syntyi 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tapasin tuopin ääressä ennalta tuntemattoman henkilön ja jutusteltiin siinä niitä näitä. Keskustelut olivat varsin hyviä ja syvällisiäkin. Sitten tuli aiheeksi politiikka ja kun hän kuuli, että olen PS-kannattaja, niin sai raivarit. Meni ihan pöpiksi ja sekosi 😄

Vierailija
4/4 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tehneeni jotain. En mitään pahaa, en mitään henkilöltä pois olevaa. Voi loukkaantua jos kokee, että vie huomiota häneltä. 

Jollain voi olla joku taito tai harrastus, ja jos kerron tehneeni samaa itsenäisesti, voi loukkaantua kun hänhän siinä on lahjakas. Vaikka olisin tehnyt asiaa jo vuosikymmeniä, ennen hänen tuntemistaan.

Tai henkilö ei ole tehnyt jotain, kerron tehneeni kommentoimatta hänen mahdollisia tekemisiään ja sitten pahastuu.

Joku voi loukkaantua siitäkin, etten ole tehnyt tai tekemässä jotain, mitä henkilö on tehnyt.

Miksei ihminen vaan voi itse vuorostaan kertoa, mitä haluaa kertoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi