Montako työharjoittelua merkonomin opinnoissa on?
Onko niitä 6? Kesto 4-6 viikkoa?
Kiinnostaisi merkonomin opinnot kun teoriat saisi suorittaa kokonaan verkossa, mutta harjoittelujen suorittaminen vaatisi järjestelyjä.
Kommentit (33)
Hyi. Onko siinäkin tutkinnossa harjoittelua
Kun aikoinaan luin merkonomiksi, ei ollut harjoittelua onneksi.
Vihaan tuollaista ilmaistyötä (oletan, että tuo on halpatyötä)
Itse olin kyllä kesätöissä normaalilla palkalla.
Määrä riippuu siitä miten monta tutkinnon osaa valitset suoritettavaksi. Jos valitset 2, niin harjoitteluja on 2, jos 5, niin harjoitteluja on 5. Osan, ehkä kaikki voi tehdä samassa paikassa. Ei ole aikasidonnainen. Jos osaat jo, niin voit tehdä pelkät näytöt. Jos sinulla ei ole tuttua paikkaa, niin tuskin kukaan ottaa vaivoikseen pelkkiä näyttöjä tekemään.
Vieläkö on olemassa merkonomi-tutkinto? Mihin ihmeeseen he työllistyvät, kun tradenomejakin on pilvin pimein? Ja sama asia kuitenkin.
Merkonomi-tutkinto on aikansa elänyt tutkinto. Muistan kun merkonomit oli aikanaan leuhkoja nimikkeestään, leuhkikaa nyt tradenomit niille samoin.
Vierailija kirjoitti:
Kysypä kuule sieltä koulusta.
Huoh. No ei sieltä nyt ketään saa kiinni ja tyhmänä kuvittelin, että täällä joku voisi vastata esitettyyn kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Missä tynnyrissä elää ihminen joka ei tiedä amiskoulutuksiin kuuluvan työharjoittelua?
Vierailija kirjoitti:
Määrä riippuu siitä miten monta tutkinnon osaa valitset suoritettavaksi. Jos valitset 2, niin harjoitteluja on 2, jos 5, niin harjoitteluja on 5. Osan, ehkä kaikki voi tehdä samassa paikassa. Ei ole aikasidonnainen. Jos osaat jo, niin voit tehdä pelkät näytöt. Jos sinulla ei ole tuttua paikkaa, niin tuskin kukaan ottaa vaivoikseen pelkkiä näyttöjä tekemään.
Jos haluaa saada tutkinnon, niin pakkohan niitä osia on suorittaa enemmän kuin kaksi, että saa kasaan 180 osp.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on olemassa merkonomi-tutkinto? Mihin ihmeeseen he työllistyvät, kun tradenomejakin on pilvin pimein? Ja sama asia kuitenkin.
Sama asia? Miksi ihmeessä ihmiset sitten opiskelevat tradenomiksi, jos kerta merkonomin tutkinto ajaa saman asian? Ehkäpä just siksi tradenomeja on pilvin pimein työttöminä, kun merkonomit vie kaikki työpaikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. No ei sieltä nyt ketään saa kiinni ja tyhmänä kuvittelin, että täällä joku voisi vastata esitettyyn kysymykseen.
Tuskinpa sä sitä vastausta just tänä iltana mihinkään tarviit.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin työllistyvät edelleen. Luen paljon valintapäätöksiä ja usein valittu on merkonomi.
Voit tehdä sen 6 harjoittelua, tai sitten 5 tai 4 tai 3 tai 2 tai vaan yhden.
Jokaiseen sellaiseen oppimiskokonaisuuteen, mitä nyt olivatkaan nimeltään, kuuluu näyttö. Yleensä työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
No pakkohan niitä on olla useampi jos aikoo tutkinnon suorittaa kokonaan!
Vierailija kirjoitti:
Jokaiseen sellaiseen oppimiskokonaisuuteen, mitä nyt olivatkaan nimeltään, kuuluu näyttö. Yleensä työelämässä.
Mutta tämähän ei kerro harjoitteluiden määrästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tynnyrissä elää ihminen joka ei tiedä amiskoulutuksiin kuuluvan työharjoittelua?
En tiennyt, että kaikkiin amiskoulutuksiin kuuluu työharjoittelu. Luulin, että vain fyysisiin ja teknisiin töihin, kuten lähihoitaja ja automekaanikko.
Älytöntä, että merkonomi-nimike pilattiin alentamalla se amistutkinnoksi.
Ennen oli merkantti-tutkinto, joka oli se alempi.
Ärsyttää, että mun eka tutkinto alennettiin. Onneksi olen nykyään myös diplomi-insinööri.
6
Corona ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että kaikkiin amiskoulutuksiin kuuluu työharjoittelu. Luulin, että vain fyysisiin ja teknisiin töihin, kuten lähihoitaja ja automekaanikko.
Älytöntä, että merkonomi-nimike pilattiin alentamalla se amistutkinnoksi.
Ennen oli merkantti-tutkinto, joka oli se alempi.
Ärsyttää, että mun eka tutkinto alennettiin. Onneksi olen nykyään myös diplomi-insinööri.
6
Ei tuo opiskelu ole sua ainakaan fiksummaksi tehnyt :D
Vierailija kirjoitti:
Corona ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole!
No selitäpä tarkemmin kun kerran asiasta tiedät. Se tutkinto mitä mä katsoin, niin siinä oli kaikille pakollisia tutkinnon osia kolme. Siihen sitten pitää valita 90 osp:n verran muita osia ja niitäkin tulee pakostakin useampi.