Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykiatriseksi sairaanhoitajaksi vai laaja-alaiseksi erityisopettajaksi?

Vierailija
01.10.2022 |

Sairastan skitsofreniaa mutta sairauteni on lääkkeillä hallinnassa. Näitä ammatteja olen miettinyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan.

Vierailija
2/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä kumpakaan. Skitsofrenia, johon joutuu syömään lääkkeitä lakkaa olemasta hallinnassa, jos lääkkeitä ei syö. Ehdottaisin ihan siivoojaa tai roskakuskia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi vaikein olemassa oleva mielenterveysongelma, niin en ehkä sille puolelle lähtisi töihin... Kokeile vaikka oikeustieteellistä.

Vierailija
4/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä kumpakaan. Skitsofrenia, johon joutuu syömään lääkkeitä lakkaa olemasta hallinnassa, jos lääkkeitä ei syö. Ehdottaisin ihan siivoojaa tai roskakuskia.

Miksi muka? Ei hallinnassa oleva sairaus estä opiskelua eikä työtä. Siivoojan ja roskakuskin ammatit ov at kunnon ammatteja, ei jotain alinta sontaa kuten tunnut kuvittelevan. Mutta jos ne eivät ap:ta kiinnosta, miksi opiskella niitä.

Vierailija
5/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisitko vain valehteleva psykopaatti?

Vierailija
6/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti skitsofrenia, niin olisi hyvä psyk. sh. Tuskin sulla sitä on.

Vierailija
7/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi vaikein olemassa oleva mielenterveysongelma, niin en ehkä sille puolelle lähtisi töihin... Kokeile vaikka oikeustieteellistä.

Oikeustieteelliseen pääsee jos ei ole varaa hoitoon ja lääkitykseen. Ap:lla on nämä asiat hoidossa.

-Juristi.

Vierailija
8/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia, meme kumpaan pääset.

Vierailija
9/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat asiakkaat, haluatko kohdata yhden kerrallaan taukojen kera vai kymmenen ilman taukoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi