Psykiatriseksi sairaanhoitajaksi vai laaja-alaiseksi erityisopettajaksi?
Sairastan skitsofreniaa mutta sairauteni on lääkkeillä hallinnassa. Näitä ammatteja olen miettinyt.
Kommentit (9)
Ei missään nimessä kumpakaan. Skitsofrenia, johon joutuu syömään lääkkeitä lakkaa olemasta hallinnassa, jos lääkkeitä ei syö. Ehdottaisin ihan siivoojaa tai roskakuskia.
Jos minulla olisi vaikein olemassa oleva mielenterveysongelma, niin en ehkä sille puolelle lähtisi töihin... Kokeile vaikka oikeustieteellistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä kumpakaan. Skitsofrenia, johon joutuu syömään lääkkeitä lakkaa olemasta hallinnassa, jos lääkkeitä ei syö. Ehdottaisin ihan siivoojaa tai roskakuskia.
Miksi muka? Ei hallinnassa oleva sairaus estä opiskelua eikä työtä. Siivoojan ja roskakuskin ammatit ov at kunnon ammatteja, ei jotain alinta sontaa kuten tunnut kuvittelevan. Mutta jos ne eivät ap:ta kiinnosta, miksi opiskella niitä.
Vai olisitko vain valehteleva psykopaatti?
Jos oikeasti skitsofrenia, niin olisi hyvä psyk. sh. Tuskin sulla sitä on.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi vaikein olemassa oleva mielenterveysongelma, niin en ehkä sille puolelle lähtisi töihin... Kokeile vaikka oikeustieteellistä.
Oikeustieteelliseen pääsee jos ei ole varaa hoitoon ja lääkitykseen. Ap:lla on nämä asiat hoidossa.
-Juristi.
Samat asiakkaat, haluatko kohdata yhden kerrallaan taukojen kera vai kymmenen ilman taukoja?
Ei kumpikaan.