Millaista palautetta, kommenttia saatte muilta käyttäjiltä Tinder-profiilistanne?
Mulla yleisin saamani kommentti on että profiilini on mielenkiintoinen tai että vaikutan mielenkiintoiselta.
Toinen on joku ulkonäköön liittyvä kehu
Kiinnostaisi kuulla miten teillä muilla :)? Erityisesti jos on tullut jotain erikoisia kommentteja tai muuta
Kommentit (5)
Yleisin kommentti on varmaan kiva profiili sulla.
En ole enää tinderissä, mutta mitä nyt muistelen, niin ulkonäkökehut olivat tietenkin yleisiä. Onko tuo ihmekään, kun sen perusteellahan siellä pitkälti matchataan.
Kaikkein oudointa mielestäni oli, että useampi matchini veikkasi minun opiskelevan lääkäriksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole enää tinderissä, mutta mitä nyt muistelen, niin ulkonäkökehut olivat tietenkin yleisiä. Onko tuo ihmekään, kun sen perusteellahan siellä pitkälti matchataan.
Kaikkein oudointa mielestäni oli, että useampi matchini veikkasi minun opiskelevan lääkäriksi.
Tosta tuli mieleeni että melkein aina tietää niistä jotka aloittaa keskustelun kehumalla ulkonäköä, että juttu kuivuu kasaan hyvin nopeasti, verrattuna siihen jos jo alkaneen jutustelun lomassa sanoo viehättyneensä myös ulkonäöstä :)
Mieleenpainuvin aloituskommentti oli itseäni vanhemman (50+) naisen suusta:
"Mikä hiton teinipoika sä luulet olevasi, vanha ukko, lätsä päässä, häpeäisit!"
..mulla oli yhdessä metsälenkkikuvassa lippalakki päässä, muissa olin ilman päähinettä, olin tuolloin 35v.
M40
up