Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietoinen tyhmänä bimbona esiintyminen sekä laskelmoivuus, tässä naisessa ei ole mitään aitoa.
Eiköhän muillakin esiiintyjillä ole rooli. Erikalla on omanlaisensa ja aito
Millä tavoin laskelmallisuus tulee esiin ? Onko se negatiivinen asia ?
Facebookissa useat jotka moittivat, ovat itse naamaltaan kuin kananperseitä - kateus
Erika seurustelee maisterimiehen kanssa
Anyway, Erikan keikat ovat myyneet hyvin
Juuri tuo, kun se ei ole aitoa. Se paistaa kilometrien päähän.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse olen vain kuullut kun miehet haukkuu Erikaa.
Tätä minäkin olen kuullut enemmän miesten suusta. On turvonnut, lihava, oudon näköinen jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanha kurppa. Minulla on patalapputissit, harva tukka ja elämä ohi. Se on kuulkaa biologian meihin ruuvaama asetus se, että vanhana akkana näytän hampaitani nuorille ja näteille naisille. Kateutta se on. Ihan luonnollista ja normaalia kateutta. Toki koetan sitä peitellä.
Yrittäkää itte olla jotai fucking päivänsäteitä, kun olette läskejä, rumia viisikymppisiä. Helpommin sanottu kuin tehty, väitän.
Etkä ole. Mutta minä olen ja nuoret kauniit naiset herättää lähinnä suojelunhalua. Ja toki kauniit ihmiset on aina kauniita ja herättää ihailua. Vaikka enemmän ihailen kauniita luonteenpiirteitä ja taitoja.
Vierailija kirjoitti:
Teennäisyys, teeskentely, tyhmä blondi - imago, liian vanhojen miesten iskeminen....
Jennikö ( Niinistö) sitten ei ole moitittava
Ei ärsytä, mutta tulee jotenkin sellainen tunne, että voi tyttöressukka. Miksi teet itsestäsi halpistavaraa?
Sama ilmiö oli aikoinaan myös Kikan kohdalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin olen kuullut enemmän miesten suusta. On turvonnut, lihava, oudon näköinen jne.
Eikä ole turvonnut ja lihava. Kumma kun Kaija Koota ei haukuta ! On oikeasti lihava, kuten Erin
Vierailija kirjoitti:
Sama ilmiö oli aikoinaan myös Kikan kohdalla
No huonostihan sille kävikin.
Ei minua ärsytä. Olen jo reilusti yli 50 v.
Jos jotain ajatuksia herättää, niin ehkä jonkinlaista kummastelua ja huolta. Miksi viehättävä nainen pukeutuu ja koristautuu näyttääkseen hompsuiselta, halvalta ja huolimattomalta? Eihän ole mitään ongelmaa taustalla? Ymmärrän, että esiintyessä on tietty tyyli, mutta kun se näyttäisi olevan nyt koko ajan käytössä.
Hän näytti tuoreelta, raikkaalta vielä muutama vuosi sitten. Nuoruus ei jatku ikuisesti ja olisiko uran kannalta viisasta vähän hakea eri tyyliä? Hankkia koulutus musiikin alalta (vai onko hänellä?). Seksipommi voi yrittää olla vielä vaikka mun ikäisenä, mutta alkaa olla surkuhupaisaa. Nuorta tykinruokaa on musiikkialallakin aina tulollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole turvonnut ja lihava. Kumma kun Kaija Koota ei haukuta ! On oikeasti lihava, kuten Erin
En minä niin ajattelekaan, vaan ne miehet, jotka haukkuvat Erikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt jommankumman heistä kiemurtelevan lateksipuvussa pitkin lavoja? Laiha tai lihava, musiikin pitäisi vedota ilman sitä päälleliimattua seksikkyyttä. Jos vetoaa.
Pitkä ja uhkea, uhka.
Yllättävän fiksu , itsevarma. Olen tavannut muutaman kerran.
Ehkä kateus. Saattaa olla imago, väärä mielikuva mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huulissa on kyllä liikaa botoxia välillä. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on sellainen ääliön naisen perikuva, tai siis ainakin sellaisen imagon on luonut. Minua naisena vitutttaa kaikki nämä naiskuvaa entisestään alentavat hupakot ja Vikmanissa vielä lisäksi se laskelmoiva itsensä alentaminen oudoksi vanhan ukon runkkuapinaksi
Eli kuten tuossa hieman ylempänä totesin. Naisia ärsyttää se, ettei Erika ole tarpeeksi f e m a k k o, vaan omaa vapaamman seksuaalisuuden.
Ei. Hän ratsastaa juuri sillä imagolla, että olisi jotenkin hirveän seksuaalinen. Sokea Reettakin näkee, että se imago on päälleliimattua ja teeskenneltyä. Teennäistä. Ei nappaa.
Jep. Vain Elämää -ohjelmassa sanoi, että viime aikoina hänen seksuaalienergiansa on purkautunut lähinnä esiintymislavalla.
Ei herätä seksuaalisia tunteita. Tuolla mimmillä on tietynlainen historia jo nyt.
Näyttää pystyynnostetulta sialta tätä nykyä.
Onko se sexyä kiehnata Dannyn ja Frederikin sängyssä?
Erika on minua vanhempi, mutta näen hänessä (varsinkin hän nuorempana) samaa kuin itsessäni. Typeriä virheitä, Danny sekoilut, sinisilmäisyyttä ja sitten sen vastareaktio (tämä seksikkyydellä revittely). Dannyn manipuloinnin näen inhottavana ja Erikan nähdessäni tunnen lähinnä surullisuutta, että hänkin on astunut siihen Danny-ansaan ja varmaan tuntee itsensä hyväksikäytetyksi.
Mutta mistä minä tiedän, en ole Erika.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja uhkea, uhka.
Yllättävän fiksu , itsevarma. Olen tavannut muutaman kerran.
Ehkä kateus. Saattaa olla imago, väärä mielikuva mediassa.
Miksi tämä kateus vedetään aina esiin, jos jostain tyylistä ei pidä? Sehän on ihan ristiriitaista.
En tiedä, kun ei itseä ärsytä ollenkaan.