Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietoinen tyhmänä bimbona esiintyminen sekä laskelmoivuus, tässä naisessa ei ole mitään aitoa.
Miksi kukaan haluaisi tieten tahtoen esittää tyhmää bimboa?
hehehe ai esiintyy...
Marilynkin esitti...ja oli terävä, tuosta en tiedä, terävyydestään
No kun. Ei noin,ei noin. Häm olis voinu pärjätä muullakin brändillä kun suttura/ seksipapitar. Ei se sinänsä ärsytä, mut ei kovin tyylikästä. Kikat on niin nähty. Tekee niin epäkiinnostavaksi.
Olisi tyylikkäästi seksikäs - sitten puhuttelisi ainakin minua enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on hyvät tissit, niistä akat ovat kaikista kateellisimpia, sama juttu Sara Siepin kohdalla.
Oletko nähnyt ne paljaana?
En ole nähnyt. Saran tissit olen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti syynä on mammojen kateus.
Tämä.
No ei todellakaan! Miksi oisin. Ennemmin olisin kade Tarja Haloselle, kirsti Paakkaselle, Minna Canthille ja lukemattomille muille naisille jotka ovat viisaudessaan edistäneet erinäisiä asioita naisten maailmassa.
Ei tuossa ole mitään kadehtimista.
Ei mikään. Nauratti kerran vain kun Dannyn ääni kaikui hänen puhelimessaan. Danny oli ilmeisesti remppahommissa ja Eerika kiusoitteli että kohta Danny joutuu työntämään kätösensä vessanpyttyyn.
Kai se jatkuva lööppijulkisuuskin herättää jonkin vastareaktion. Varsinainen laulu-ura ja musiikillinen anti on jäänyt aika laimeaksi. Joo, hän on _viihdyttäjä_ mutta kun karismaa ei vaan ole niin sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on hyvät tissit, niistä akat ovat kaikista kateellisimpia, sama juttu Sara Siepin kohdalla.
Olipa paska vitsi! Nehän on vaan ruokkimista varten, vauvojen siis jos nyt ollaan tarkkoja!
Prosoivat ihmiset ovat vain ärsyttäviä.
Tarkoittaako naisihminen samaa asiaa kuin sana nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan nainen julkisuudessa ärsyttää, sekä miesihmisiä että naisihmisiä. Miehiä ärsyttää selvästi vähemmän silloin kun nainen on pukeutunut seksikkäästi.
Mutta miksi naisia ärsyttää seksikkäästi pukeutuminen?
Mistä päättelit että juuri se ärsyttäisi? Sanoin että nainen julkisuudessa ärsyttää kaikkia. Mies ei kitise kunhan nainen on pukeutunut seksikkäästi. Sitten kitisee jos naisella on valtaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän on sellainen ääliön naisen perikuva, tai siis ainakin sellaisen imagon on luonut. Minua naisena vitutttaa kaikki nämä naiskuvaa entisestään alentavat hupakot ja Vikmanissa vielä lisäksi se laskelmoiva itsensä alentaminen oudoksi vanhan ukon runkkuapinaksi
Eli kuten tuossa hieman ylempänä totesin. Naisia ärsyttää se, ettei Erika ole tarpeeksi f e m a k k o, vaan omaa vapaamman seksuaalisuuden.
Emmä tiedä. Sillä on niin hutsumainen tyyli, että se ärsyttää. Eikä ole edes seksikäs vaan vain halvan näköinen.
Tuntuu jotenkin kornille, että vielä nykyaikana joku nainen yrittää päästä pinnalle hutsuilulla.
Ja suhde Dannyyn on pelkästään yököttävä.
Kateellinen 😅 kuule päinvastoin. Kateutta herättää lähinnä ihmiset joiden ominaisuuksia ihailen
Olen vanha kurppa. Minulla on patalapputissit, harva tukka ja elämä ohi. Se on kuulkaa biologian meihin ruuvaama asetus se, että vanhana akkana näytän hampaitani nuorille ja näteille naisille. Kateutta se on. Ihan luonnollista ja normaalia kateutta. Toki koetan sitä peitellä.
Yrittäkää itte olla jotai fucking päivänsäteitä, kun olette läskejä, rumia viisikymppisiä. Helpommin sanottu kuin tehty, väitän.
Kumma, kun näiden kauniiden ja muiden naisten kadehtimien naisten saamasta somekurasta 99% on miesten tehtailemaa kamaa. Ihan kuten tämäkin ketju. Menkää pojat välillä ulos leikkimään.
Ei naisia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tietoinen tyhmänä bimbona esiintyminen sekä laskelmoivuus, tässä naisessa ei ole mitään aitoa.
Eiköhän muillakin esiiintyjillä ole rooli. Erikalla on omanlaisensa ja aito
Millä tavoin laskelmallisuus tulee esiin ? Onko se negatiivinen asia ?
Facebookissa useat jotka moittivat, ovat itse naamaltaan kuin kananperseitä - kateus
Erika seurustelee maisterimiehen kanssa
Anyway, Erikan keikat ovat myyneet hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on sellainen ääliön naisen perikuva, tai siis ainakin sellaisen imagon on luonut. Minua naisena vitutttaa kaikki nämä naiskuvaa entisestään alentavat hupakot ja Vikmanissa vielä lisäksi se laskelmoiva itsensä alentaminen oudoksi vanhan ukon runkkuapinaksi
Eli kuten tuossa hieman ylempänä totesin. Naisia ärsyttää se, ettei Erika ole tarpeeksi f e m a k k o, vaan omaa vapaamman seksuaalisuuden.
Ei. Hän ratsastaa juuri sillä imagolla, että olisi jotenkin hirveän seksuaalinen. Sokea Reettakin näkee, että se imago on päälleliimattua ja teeskenneltyä. Teennäistä. Ei nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei Jyrki ole vanha ukko! 53v ei ole vanha.
Oletko nähnyt ne paljaana?