Vastapäisen talon uhkea täti hilluu paidatta ikkunan edessä
Talomme ovat siis kovin lähekkäin ja hänellä, kuten minullakin, on isot ikkunat. Jotenkin kiusallista.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Millaiset tissit sillä on?
Pitkät ns. saunamalliset
Ap
Myös rannalla on mukava hyppiä ja hillua,
kun vesi hyväilee sääriä ja polvia.
Minä teen samaa. Mä elän kotonani kuten haluan. Vastapäätä asuu ylempänä keski-iän kohta ohittanut pari. Alempana vastakkaisessa asunnossa asuu joku ulkomaalainen pariskunta, nainen käy töissä, ja mies katsoo kotona tvstä jynkkyä vaimon ollessa töissä. Tv näkyy suoraan meidän olkkarin ikkunasta.
Maisemat ovat mitä ovat puolin ja toisin, mutta eletään, ja annetaan elää. Mies ihmettelee, että eikö mua kiinnosta noi tossa vastapäätä, mutta vielä en oo törmännyt itsestäni mihinkään salakuviin.
Kesäisin otan välillä aurinkoa partsilla alasti. Kaide estää näkymisen vastakkaiselle puolelle, kun makoilen tuolissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen samaa. Mä elän kotonani kuten haluan. Vastapäätä asuu ylempänä keski-iän kohta ohittanut pari. Alempana vastakkaisessa asunnossa asuu joku ulkomaalainen pariskunta, nainen käy töissä, ja mies katsoo kotona tvstä jynkkyä vaimon ollessa töissä. Tv näkyy suoraan meidän olkkarin ikkunasta.
Maisemat ovat mitä ovat puolin ja toisin, mutta eletään, ja annetaan elää. Mies ihmettelee, että eikö mua kiinnosta noi tossa vastapäätä, mutta vielä en oo törmännyt itsestäni mihinkään salakuviin.
Kesäisin otan välillä aurinkoa partsilla alasti. Kaide estää näkymisen vastakkaiselle puolelle, kun makoilen tuolissa.
Lisään vielä, että ylemmän asunnon asujat viettävät suurimman osan ajastaan näkymättömissä, vaikka sälekaihtimet ja verhot ovat auki aamusta iltaan. Silloin tällöin isäntä istuu parvekkeella, ja emäntä käy kastelemassa kukat parvekkeelta ja ikkunalta.
Mä mietin jo, että minuako siellä katselet. Et varmaankaan, sillä en ihan vielä uhkea ole ja mun ikkunat on kaupungin talolle. 169cm/66kg, isot lollot on kyllä ja perse, mutta en varmaan sellainen uhkea ole.
Välillä pidän vaatteet päällä, aika usein olen joko nukkumassa tai suihkun edeltävässä tai jälkeisessä tilassa. Tai sitten muuten vain vaihtamassa vaatteita. Kanssani ei asu ketään, joten en muita häiritse.
Pitääkö sinne kytätä? Omassa kodissa saa olla miten lystää.Kukaan ei sinua pakota kyttä sinne.
Edellisen kämpän naapurissa asui seksuaalisesti aktiivinen mimmi, hän tykkäsi duunata miehiään yksiönsä ikkunan edessä.
Lempiasento oli lähetyssaarnaaja, jalat miehen olkapäillä.
Hyvin näkyi meille, kiitos tästä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sinne kytätä? Omassa kodissa saa olla miten lystää.Kukaan ei sinua pakota kyttä sinne.
"Alasti asunnossaan kävellyt mies sai sakot.
Jyväskyläläinen alle 50-vuotias mies on saanut tuomion sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta."
Ei ole mielestäni sopivaa käytöstä kuikuilla toisten asuntoon vaikka ikkunalsta sisään näkisikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mielestäni sopivaa käytöstä kuikuilla toisten asuntoon vaikka ikkunalsta sisään näkisikin.
Se tarkoittaisi sitä, etten saisi katsoa omasta ikkunastani ulos. Se naapurin ikkuna kun on suoraan vastapäätä, joten on vaikeaa olla näkemättä ison ikkunansa edessä hilluvaa tätiä, jos aikoo ulos katsoa.
Ap
"Ikkunan edessä"
Siis huoneistonsa ulkopuolella (häiritseekö tuo niin ettei näe kunnolla sisälle huoneistoon?), parvekkeellako..
Entä mitä tuo "hilluminen" tarkemmin ottaen on..
Millaiset tissit sillä on?