Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse olen maalta muuttanut pääkaupunkiseudulle

Vierailija
31.10.2006 |

ja rehellisesti voin sanoa, että täällä osataan ajaa keskimäärin paremmin. Reaktiokyky on nopeampi, kun pitää havannoida monta asiaa yhtäaikaa, monen kaistan, ratikoiden, bussien ym. liikkumiset. Väitän myös, että harva maaseuden ihminen osaa parkkeerata yhtä hyvin kuin täällä. Itse opin taskuparkkeerauksen vasta täällä, kun ei ollut muuta vaihtoehtoa. Kukaan ystävistäni pienessä suomalaisessa kaupungissa ei ko. taitoa osaa.

On ihan turha verrata kolareja täällä ja siellä. Ajoin 10 vuotta pienessä kaupungissa ja lähiympäristössä ja siellä tulee turvavälit luonnostaan kun ei ole muuta liikennettä. Siellä tosin on voimassa " minun kaistalleni et vaihda" ja " minähän en tilaa anna" asenne. Elämäntahti on hitaampaa, joten ajaminenkin on hitaampaa.

Huolimatta siitä, että täällä sattuu kolareita määrällisesti enemmän, olen sitä mieltä että täällä ollaan keskimäärin taitavampia kuskeja. Ja muistattehan, että täällä taitaa nykyisin suurin osa olla niitä junantuomia, jotka ovat oppineet ajotaitonsa juuri maalla!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme