Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse Google-tililleni, kaikki keinot kokeiltu

Yritettysatakertaa
01.10.2022 |

Olen siis unohtanut viimeisen salasanani.
Yleensä auttaa, kun klikkaa vain Unohdin salasanani. Sitten puhelimeen tulee kysymys, olenko yrittänyt päästä Google-tililleni. Klikkaan "kyllä" ja pääsen vaihtamaan salasanan.
Eipä tällä kertaa.
Tulee ihme ilmoitus,
"Google ei tunnista tähän kirjautumiseen käytettyä laitetta, eikä meillä ole riittävästi tietoa henkilöllisyytesi todentamiseksi. Turvallisuussyistä et voi juuri nyt kirjautua sisään.
Yritä uudelleen käyttäen laitetta tai sijaintia, josta olet kirjautunut aiemmin. Lue lisää"
Tämä on juurikin sama puhelin, jota olen käyttänyt koko ajan.
Sama ilmoitus tulee, kun yritän kirjautua puhelinnumerollani.
Luin vinkit ym, mutta en pääse kohtaan, jossa saisin vastata turvakysymyksiin.
Tiliini on määritetty puhelinnumero ja toinen sähköposti palauttamista varten.
Puhelimessa on Gmail-appi, jonka kautta pääsen toistaiseksi sähköpostiin.
Onko siellä mitään kohtaa, joka näyttäisi salasanan? En löydä.
Kokeilin iPadilla, sama ilmoitus.
Firefoxiin tai Chromeen ei ole tallennettu salasanaa, tai siellä on vanha salasana.
On katastrofi, jos menetän Google-tilini, etenkin pääsyn sähköpostiin.
Millä pääsen kohtaan, jossa voin vastata turvallisuuskysymyksiin?
Uuden tilin luominen ei ole minulle ratkaisu.
Osaako kukaan auttaa PLIIS?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähtee järki. Pääsin tietokoneella laittamaan sen toisen sähköpostiosoitteen JA sain sinne viestin, jossa oli koodi.

GOOGLE EI SITTENKÄÄN PÄÄSTÄ MINUA SISÄÄN!

Sama iimoitus!

Mun Gmail on mun henkilökohtaisin sähköposti, jota käytän kaikkeen tärkeeseen.

Appi tosiaan toimii, ja pääsen lukemaan sähköpostia - toistaiseksi.

Pystyin lähettämään myös puhelinnumerooni tekstiviestin, jossa oli koodi.

Sama lopputulos.

Revin kohta hiukset päästä.

Vierailija
22/40 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi Google on yhtäkkiä unohtanut puhelimeni ja tietsikkani?

En tajua.

Tiedän jo vastauksen kysymykseen, mutta saako Googleen mitenkään yhteyttä, että saisi linkin, jossa pääsisi vastaamaan niihin turvallisuuskysymyksiin? (Hah.)

Nyt ainoa toivo taitaa olla, että Google ihmeen kautta muistaisi työkoneeni.

Vaikea uskoa.

Tai sitten tungen kylään kaverilleni, jonka luona käytin konetta torstaina.

En kyllä tajua, miksi Google noitakaan koneita muistaisi, jos ei esim. puhelintanikaan.

Jos mun puhelimeni Gmail-appi lopettaa toimintansa, oon todella pulassa.

Eihän täällä appissa oo missään kohtaa, että se näyttäisi nykyisen salasanani? Eipä varmaan. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh.

Yritän vielä työkoneelta ja sitten kutsun itseni kaverille kylään ja kokeilen hänen koneeltaan.

Muuta keinoa ei sitten enää ole. Jossain vinkissä käskettiin kokeilla nykyisellä laitteella viikon kuluttua. En tajua, miksi Google silloin yhtäkkiä muistaisi laitteeni, muttei tässä muukaan auta.

Miksikähän Google ei anna minun todistaa henkilöllisyyttäni esim. turvakysymyksellä?

Sama ilmoitus vain joka kerta.

Annan periksi tältä erää.

Nyt vain huolestuttaa todella paljon, että jos Gmail-appi rupeaa kenkkuilemaan.

Vierailija
24/40 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä auttaako tämä mutta jospa selaushistorian ja evästeiden poistaminen auttaisi asiaan ?

Vierailija
25/40 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännä. Minulla alkoi täsmälleen sama ongelma Googleen kirjautumisen kanssa pari päivää sitten tietokoneen uudelleen käynnistämisen jälkeen. Mitään poikkeavaa en tehnyt, ei unohtunut salasana tms. vaan kun käynnistin koneen uudestaan, olen siitä lähtien saanut noita ilmoituksia laitteesta jota ei voi tunnistaa ja henkilöllisyydestä josta ei ole riittävästi tietoa. Sama kone, sama kirjautumispaikka, sama käyttäjätunnus ja salasana. Tilin palautus sille merkityllä sähköpostiosoitteellakaan ei onnistunut, vaikka sitä tarjottiin vaihtoehdoksi!

Vierailija
26/40 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hemmetissä sinä yleensä jatkuvasti unohtelet salasanasi niin että sen palautusta pitää pyytää? Viesteistäsi saa sen käsityksen että homma on sinulle lähes jokapäiväistä. Luulisi että viimeistään toisen kerran jälkeen tyhmempikin tajuaisi että se salasana kannattaa laittaa talteen.

Vierailija
27/40 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://sites.google.com/view/gmaail-live-person/home

Tuossa on googlen puhelinnumeroita. Varmaan huijausta mutta kokeine kuitenkin. Huomaa tuo gmAAil osoitteessa.

Älä tyhjennä eväisteitä selaimasta tms muuta tyhmää.

Vierailija
28/40 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hi Guys,

I had the same issue last week and I've waited for a week before I tried to recover my account and it worked! I just used the same computer where the account got blocked to recover. Try it guys. Waiting for 72-90 hours of not trying to do recovery

Vierailija
29/40 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, jotka vastasitte asiallisesti!!

Homma oli todella outo: kotikoneilla tai puhelimella en päässyt tiliäni palauttamaan, mutta eräällä työkoneella, jota käytän todella harvoin, onnistui laakista. Erittäin epäloogista.

Ja teille, jotka hihkuitte tätä provoksi tai ehdottelitte, että yritän varmaan murtautua jonkun muun tilille: miksi ihmeessä provoaisin jotain tällaista, ja hohhoijaa. Teille toivon mojovia peräpukamia.

Vierailija
30/40 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on nykyään. Turvallisuussyistä ei pääse omalle tilille. Ihan kuin joku ulkopuolinen muka osaisi kysellä mahdollisuutta päästä sinne. Ihmiset on nykyään uskomattoman tyhmiä luullessaan olevansa nokkelia. No, onneksi voi aina luoda tarvittaessa uusia tilejä, ne taas ei kiinnosta ketään.

Vierailija
31/40 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma ja googlettelemalla päädyin tänne. Kokeilen kai sitten odottamista. Tai yritän kirjautua koneella vanhempieni luona, missä olen välillä kirjautunut.

Vierailija
32/40 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä sitten on mahdollista ?

Loin tossa uuden sähköpostiosoitteen gmailiin ja sen jälkeen ajattelin asentaa sen tiliksi puhelimeeni.

Laitoin kaikki tiedot kuten pitää mutta googlepa ei hyväksynytkään sähköpstiosoitettani koska se olikin jo käytössä ( tottakai on käytössä kum loin sen )

Mitä se google sekoilee ?

Olikos google sen suuruudenhullun Muskin omistama?

Vierailija
33/40 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu. Menin tyhjentämään kotitietokoneen selaushistorian ja sen jälkeen en pääse gmailiini. Onneksi kännykällä vielä pääsen. Neuvoisko joku boomeria, kiitos.

Ja jos pitää vaihtaa sähköpostiohjelmaa, mitä ilmaista suosittelisitte?

Vierailija
34/40 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama  ongelma Salasana on oikein koska pääsen yhdellä koneella mutta en muilla koneilla. 

Applen mobiililaitteet laitteet ovat ongelma QR coodi lävähtää näytölle eikä auta vaikka sitä kuvailisi koko päivän.

Jätin jopa videokameran käyntiin qr coodin eteen mutta ei aukenut yhtään mikään.

Ainoa keino sulkea sovellus , ja seuraavaksi tulee taas sama QR coodi. 

Mistä ihmeestä on kysymys. Miksi salasana kelpaa vain yhdessä koneessa, pitääkö jokaisessa koneessa olla GAIL postiin oma salasana, kuinka sekin tehdään en ymmärrä yhtään.

Vierailija
35/40 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/40 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan halu työllistää mut valtiolle/kunnalle. Juu, ei kiitos. Ihan sama miten paljon hakkeroit, et tule koskaan saamaan minua sinne töihin mihin yrität.

Vierailija
37/40 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus ei pyhitä keinoja. Hakkerointi ja työpaikkasavustaminen on yksinkertaisesti väärin, rikollista ja erittäin epäeettistä. En koskaan menisi tuollaiseen työpaikkaan töihin, joka käyttää noin epäeettisiä, hämäriä ja laittomia keinoja.

Vierailija
38/40 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä Thunderbird ja pop. Jos ei enää pääse meiliin niin teen vaan uuden.

Vierailija
39/40 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritettysatakertaa kirjoitti:

Ja miksi Google on yhtäkkiä unohtanut puhelimeni ja tietsikkani?

En tajua.

Tiedän jo vastauksen kysymykseen, mutta saako Googleen mitenkään yhteyttä, että saisi linkin, jossa pääsisi vastaamaan niihin turvallisuuskysymyksiin? (Hah.)

Nyt ainoa toivo taitaa olla, että Google ihmeen kautta muistaisi työkoneeni.

Vaikea uskoa.

Tai sitten tungen kylään kaverilleni, jonka luona käytin konetta torstaina.

En kyllä tajua, miksi Google noitakaan koneita muistaisi, jos ei esim. puhelintanikaan.

Jos mun puhelimeni Gmail-appi lopettaa toimintansa, oon todella pulassa.

Eihän täällä appissa oo missään kohtaa, että se näyttäisi nykyisen salasanani? Eipä varmaan. :(

Ota VPN pois päältä.

Vierailija
40/40 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin hulluksi jos sähköpostini kyselisi jotakin koodeja. Onneksi minulla on sellainen sp johon laitetaan käyttäjätunnus ja salasana ja kirjaudutaan sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän