Anoppi avautui miten poikansa oli ihan rikki edellisestä erostaan.
Ärsyttäiskö teitä tuollainen avautuminen? Mitä mun olisi pitänyt vastata tai kommentoida takaisin. Olin vain enimmäkseen hiljaa ja kuuntelin. En tiedä mitä mun olisi pitänyt ajatella asiasta?
Kommentit (24)
Sama täällä. En tiedä mitä mun pitäisi ajatella tästä avauksesta. En osaa kommentoida enempää.
Kerro puolisolle, mitä hänen äitinsä puhuu hänestä.
Olisin sanonut että onneksi on nyt valoa jo tunnelin päässä 🥹
Minä olen ikuisesti kiitollinen anopilleni ja miehelleni, etteivät he kaataneet lokaa miehen eksän päälle eivätkä kokeneet tarvetta jakaa minulle tietoa, joka ei todellakaan kuulu minulle.
Muualta olen kuullut, että miehelläni ei ollut mitenkään ruusulla tanssimista se ensimmäinen avioliitto, mutta olisin miettinyt kahdesti ja useammin, olisinko mennyt miehen kelkkaan, joka alentuu haukkumaan eksäänsä.
Minusta olisi äärimmäisen epämiellyttävää, jos oma äitini jakaisi (varmaan osin omin kuvitelmin värittyneitä) asioita aiemmasta elämästäni miehelleni. Näin ei vain kuulu tehdä.
Ymmärrän erittäin hyvin, että sinulla, aloittajalla, oli tilanteesta vaivautunut olo.
Anoppi halusi kertoa sinulle edellisen vaimon olleen rakas ihminen pojalleen. Se, että mitä teet tiedolla, Pakene. Et ikinä pääse samalle tasolle. Tulet aina olemaan vasta 'kakkonen' ainakin anopin silmissä ja onko mies päässyt yli vieläkään exästään. Lähde suhteesta.
Ehkä kömpelösti ilmaistu toive siitä ettei pojan sydän särkyisi enää?
Miksei täällä yksikään nainen koskaan kerro omista avautumisistaan? Turha väittää, ettei AP esim sitä harrasta. Eihän tätä ketjuakaan olisi, jos ei sitä tekisi.
Olisit valehdellut takas ettet ole itse päässyt vieläkään yli omasta erostasi ja kerrot että edelleen ottaa koville. Yöt menee itkiessä.
Niin se on, että erossa menee rikki koko perhe, mieli, talous, ihmissuhteet. Työni puolesta olen näin todennut. Erotkaa vain silloin, jos on ihan pakko.
Sanoitko anopille, että et välittäisi keskustella asiasta? Tai ehkä miehesi ei halua, että näistä puhutaan ilman että on läsnä.
Vai olitko siinä vaan hipihiljaa kuuntelemassa ja avauduit vasta tänne av:lle.
Anoppi on narsisti ja mahdollisesti poikansakin. Juokse!
Ne on menneitä tapahtumia, ja tuo tapahtumapolku tulee tuossa kohtaa, suullisena kertomana - ap:lle annettuna.
Tuohon ei voi kuin todeta, että harmillista että pahaa mieltä on ollut, mutta se on menneisyyttä.
Mielestäni mennään niine hyvine eteenpäin, mitä on.
Sydänsurut kuuluu elämään, mutta ei niistä pidä anopin muille juoruta. Olisit sanonut, että onhan niitä ollut varmaan kaikilla, ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi on narsisti ja mahdollisesti poikansakin. Juokse!
On se kumma, kun tässä maassa ei ole vähintään muutamaa maratonien arvokisamitalistia naisten puolella, kun täällä joka välissä kehotetaan naisia juoksemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kömpelösti ilmaistu toive siitä ettei pojan sydän särkyisi enää?
Tämä varmasti. Mutta mielestäni ap:n anoppi ylitti tuossa sopivaisuuden rajat. Ekaksi kertomalla poikansa herkästä yksityisasiasta eteenpäin. Toisekseen kasaamalla painetta ap:n suuntaan olla satuttamatta hänen poikaansa, vaikka asia ei oikeasti kuulu hänelle.
Ihmettelin itse, kun ensimmäinen anoppikokelaani otti minut vastaan ilosta itkien, sopersi miten olin tehnyt hänen poikansa niin onnelliseksi ja olisi jopa halunnut minun istahtavan poikansa syliin siellä anoppilan olohuoneessa jotta anoppi saisi kivan kuvan perhealbumiin. Viiden vuoden päästä sama anoppi syytti minua poikansa mielenterveysongelmista ja itsemurhasta.
En sano jssap, mutta suosittelen vetämään rajat herttaisen sekaantuville sukulaisille. Aloittaisin kertomalla miehelle, mitä hänen äitinsä hääräilee. Miehen reaktio kertoo jo paljon perheen dynamiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ikuisesti kiitollinen anopilleni ja miehelleni, etteivät he kaataneet lokaa miehen eksän päälle eivätkä kokeneet tarvetta jakaa minulle tietoa, joka ei todellakaan kuulu minulle.
Muualta olen kuullut, että miehelläni ei ollut mitenkään ruusulla tanssimista se ensimmäinen avioliitto, mutta olisin miettinyt kahdesti ja useammin, olisinko mennyt miehen kelkkaan, joka alentuu haukkumaan eksäänsä.
Minusta olisi äärimmäisen epämiellyttävää, jos oma äitini jakaisi (varmaan osin omin kuvitelmin värittyneitä) asioita aiemmasta elämästäni miehelleni. Näin ei vain kuulu tehdä.
Ymmärrän erittäin hyvin, että sinulla, aloittajalla, oli tilanteesta vaivautunut olo.
LAINATTU TEKSTI HYVIN KIRJOITETTU JA TÄYTTÄ ASIAA. ANOPILLE AINA VOI ALOITEN TEKIJÄ VETÄ RAJAT .MISTÄ HALUAT KESKUSTELLA? PS.OLET ENTINEN SUHDE KATEELLINEN,KYLMÄ,MUSTASUKAINEN.EPÄVARMA MIEHSTÄSI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailij<br />
a kirjoitti:Anoppi on narsisti ja mahdollisesti poikansakin. Juokse!
On se kumma, kun tässä maassa ei ole vähintään muutamaa maratonien arvokisamitalistia naisten puolella, kun täällä joka välissä kehotetaan naisia juoksemaan.
Riittää, että juoksee ulko-ovelta autolle tai lähimmälle bussipysäkille. Matkat jaetaan useiden osallistujien kesken ja yksi matka riittää yhdelle. Voittajat syntyy käsittääkseni pitkäkestoisemmalla treenillä.
Anopin yksinpuhelun tarkoitus oli ainoastaan loukata ap:ta.
Anoppi halusi kerto sinulle, että olet pelkkä laastarisuhde joka repäistään kohta irti.
Ärsyynnyt siitä kun saat kuulla miten puoliso(kokelaasi?) on ollut huonossa hapessa. Kertoo aika paljon sinun empatian kyvystä. Kylmäkiskoinen akka.