Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö poikienne kanssa saunassa?

Vierailija
30.09.2022 |

Kotona tykkään käydä aivan yksin koska se on hyvin rentouttavaa mutta mökillä käydään yleensä miehen ja aikuisen pojan kanssa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että lapsella on tilaa päättää, kenen kanssa saunoo. Esimerkiksi joka kerta saunomaan lähtiessä voisi kysyä "tuletko mukaan vai haluatko mennä yksin" tai "kenen kanssa haluat saunoa" on hyviä. Silloin lapsi todennäköisesti kokee, että voi vastata mitä tahansa.

Vierailija
42/46 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Poika on sanonut ja peseytynyt ihan itse varmaan jo 7v lähtien.

Kaikille mukavampi saada pitää oma yksityisyys. Erityislapset tietysti on sitten toinen juttu, kun heitä on pakko avustaa pesussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa, häiriintynyttä, ihan yhtä lailla kuin imettää jotain leikki-ikäistä....

Vierailija
44/46 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ihmeen amerikan puritaanien aivomätä iskenyt jos perheen keskeinen saunominenkin aiheuttaa närää?

Vierailija
45/46 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessahan on todella paljon ihmisiä ketkä saunovat ALASTI kaikkien perheenjäsenten kanssa AIKUISINAKIN...... Saunomisen perinne yms katsotaan yli tämän "tabun" .... 

itse henk koht en ole tätä koskaan ymmärtänyt.. ei tulisi mieleenkään mennä aikuisen sisaren kanssa joka edustaa vastakkaista sukupuolta alasti saunaan......

Minä väitän, että tuo sekasaunominen on urbaani legenda. Monen kanssa olen vuosien varrella asiasta puhunut, eikä kukaan sitä harrasta.

Av:lla on tietty aina jokunen, mutta tarkoitan yleisellä tasolla.

N53

Yhteissauna oli Suomessa normi jo ennen kuin täällä mitään urbaania olikaan. Talon väki kävi yhdessä palkollisten kanssa. Kylän väki kävi yhteissaunassa. Yleiset saunat olivat yhteissaunoja. Lukekaa ja oppikaa: https://www.yumpu.com/fi/document/view/20407505/yhteissaunominen-suomes…

Perheen ja suvun keskeinen yhteissaunominen on osallisten keskeinen päätös.

Helsingissä on muutama yleinen yhteissauna: Hermannin, Lonnan, Lähteen ja Sompasauna. Muu Suomi taitaa kärsiä amerikkalaisesta ahdasmielisyydestä.

mtt

Vierailija
46/46 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat ovat nyt 7v ja 9v, ja useammin tulevat minun kanssa saunaan kuin miehen (meidän city-saunaan ei oikein mahdu neljää kerralla). Saavat vapaasti valita miten haluavat tulla.