Käyttekö poikienne kanssa saunassa?
Kotona tykkään käydä aivan yksin koska se on hyvin rentouttavaa mutta mökillä käydään yleensä miehen ja aikuisen pojan kanssa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessahan on todella paljon ihmisiä ketkä saunovat ALASTI kaikkien perheenjäsenten kanssa AIKUISINAKIN...... Saunomisen perinne yms katsotaan yli tämän "tabun" ....
itse henk koht en ole tätä koskaan ymmärtänyt.. ei tulisi mieleenkään mennä aikuisen sisaren kanssa joka edustaa vastakkaista sukupuolta alasti saunaan......
Minä väitän, että tuo sekasaunominen on urbaani legenda. Monen kanssa olen vuosien varrella asiasta puhunut, eikä kukaan sitä harrasta.
Av:lla on tietty aina jokunen, mutta tarkoitan yleisellä tasolla.N53
Samaa mieltä.
Voisin kuvitella, että jossain parikymppisten kaveribileissä tai mökkireissulla näin saatetaan tehdä, mutta ei muuten.
Itselleni ei tulisi mieleenkään. Onhan uimahalleissakin ihan naisten ja miesten puolet erikseen. En käy suihkussakaan yhdessä esim. aikuisen poikani kanssa.
miten uimahallit liittyy siihen miten jonkun SUKU tai PERHE on tottunut saunomaan ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat lopettivat minun kanssa saunomisen joskus 12-13 v. Itse halusivat lopettaa.
Muutenkin haluavat molemmat saunoa yksinään. Ei kenenkään muun seurassa.
Siis eivät sauno edes kaksistaan eikä isänsä kanssa.
Miksi saunoisivat? Itse ainekin nautin saunasta eniten itsekseni omissa ajatuksissani.
Vanhempi poika ei käy ollenkaan saunassa, eikä nuorempikaan halua enää vanhempien kanssa tulla paitsi joskus isänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessahan on todella paljon ihmisiä ketkä saunovat ALASTI kaikkien perheenjäsenten kanssa AIKUISINAKIN...... Saunomisen perinne yms katsotaan yli tämän "tabun" ....
itse henk koht en ole tätä koskaan ymmärtänyt.. ei tulisi mieleenkään mennä aikuisen sisaren kanssa joka edustaa vastakkaista sukupuolta alasti saunaan......
Minä väitän, että tuo sekasaunominen on urbaani legenda. Monen kanssa olen vuosien varrella asiasta puhunut, eikä kukaan sitä harrasta.
Samaa mieltä.
Voisin kuvitella, että jossain parikymppisten kaveribileissä tai mökkireissulla näin saatetaan tehdä, mutta ei muuten.
Itselleni ei tulisi mieleenkään. Onhan uimahalleissakin ihan naisten ja miesten puolet erikseen. En käy suihkussakaan yhdessä esim. aikuisen poikani kanssa.
Mutta te ootte samaa perhettä ja se on vain poikasi. Mun aikuinen poika käy vanhempiensa kanssa saunassa eikä siinä oke mielestäni mitään outoa. Ap
Ketä nämä sinun "aikuisen pojan vanhemmat" ovat? Ei sillä, jokainen kylpeköön tyylillään ja siinä seurassa missä haluaa👍
Pääasia että käytte pesulla ettette haise vieraiden nenään. Kylpekää sitten vaikka koko pesue yhdessä:/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Mutta te ootte samaa perhettä ja se on vain poikasi. Mun aikuinen poika käy vanhempiensa kanssa saunassa eikä siinä oke mielestäni mitään outoa. Ap
Ketä nämä sinun "aikuisen pojan vanhemmat" ovat? Ei sillä, jokainen kylpeköön tyylillään ja siinä seurassa missä haluaa👍
Olemme minä (37N) ja mieheni (41M)
Vierailija kirjoitti:
No en. Miksi ihmeessä kävisin?
Koska se on mukavaa yhdessäoloa mökillä ja nopeuttaa prosessia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en. Miksi ihmeessä kävisin?
Koska se on mukavaa yhdessäoloa mökillä ja nopeuttaa prosessia. Ap
Mitä prosessia? Mökillä jos missä on aikaa.
Kerrostalon saunavuorollamme pojat 19- ja 21 v käyvät keskenään tai tyttöystäviensä kanssa. Vaimo käy yksin. Siihen vuoro hupeneekin. Minä käyn miesten lenkkisaunassa mielelläni, siellä on mieskarkkeja nähtävillä.
Ei tule enää poika kanssani. Itse lopetti jossain vaiheessa teiniksi tullessaan.
Käyn ja onhan se mukava opettaa pojille minkälainen on iso ja karvainen vagina. Eivät sitten pelästy kun pääsevät tositoimiin.
Poika kävi meidän kanssa saunassa vielä 14-vuotiaana, mutta sitten ei halunnut enää käydä ja jostain syystä ei ole itsekseenkään halunnut käydä saunassa sen jälkeen.
Poika on halunnut käydä itsekseen 11-12-vuotiaasta asti ja todellakin se hänelle suodaan.
Kukin perhe tavallaan tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika kävi meidän kanssa saunassa vielä 14-vuotiaana, mutta sitten ei halunnut enää käydä ja jostain syystä ei ole itsekseenkään halunnut käydä saunassa sen jälkeen.
Olisko isä ottanut pojan syliinsä saunassa ja penis lipsahtanut väärään reikään??
Sulleko on käynyt näin?
Vierailija kirjoitti:
Käyn ja onhan se mukava opettaa pojille minkälainen on iso ja karvainen vagina. Eivät sitten pelästy kun pääsevät tositoimiin.
Ihan biologiaa: Vagina ei ole karvainen. Tai jos on, käynti lääkärillä vois auttaa...
Ite kohta M30 ja kun vanhemmilla lähdetään käymään veljen kanssa niin kyllä mennään saunaan koko perhe kerralla ihan kuin lapsena ja teininäkin.
Aina on näin tehty, siinähän sitä on helppo käydä asioita läpi samalla saunoessa ja selkiä pestessä.