Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen sarkasmista/ironiasta eroon?

Vierailija
30.09.2022 |

Olen pohjimmiltani lämmin ja empatiakykyinen tyyppi, joka haluaa että kaikki viihtyy. Ilmeisesti verenperintönä olen saanut melkoisen taipumuksen sarkasmiin ja ironiaan ja todellinen luonteeni jää usein huonon "huumorin" varjoon. Huomaan usein vasta jälkeenpäin, miten tyhmästi sanoin huumorin varjolla ja olen suututtanut muutaman kaverin sanoillani. Haluan päästä taipumuksesta eroon! Mutta kun yritän olla olematta mitä olen, mietin jokaista lausetta ja lopulta en sano mitään. Ja sekin hämmentää muita, sillä olen tutussa porukassa yleensä puhelias. Miten voisin oppia olemaan vähän pehmeämpi sanoissani...?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut sarkasmishamppoota? Minulta hilse lähti hilseshamppoolla.

Vierailija
22/24 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä pitäisi päästä eroon? Työpaikalla noin 1/3 ymmärtää yleensä mistä vitsailen, ja tämä kaikki on hyväntahtoista huumoria. Brittihuumoria.

Brittihuumoria 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 kuolen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmi on sivistymätöntä, joka saa kertojan näyttämään heikolta, epävarmalta ja huonotapaiselta.

Vierailija
24/24 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sarkasmi pulppusi vanhasta vihasta, jota en ollut osannut purkaa. Loppui, kun vain tajusin ja päätin, etten halua nälviä ilkeästi ja aloin myös käsitellä tuota vihaa, joka ei liittynyt mitenkään niihin ihmisiin, joille päätäni auoin. Päätin, että jos en keksi/osaa ystävällistä huumoria, on parempi olla hiljaa. Eikä aina ole sopivaa olla (muka) humoristinen(/pelle) muutenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi