Eräille vanhoille ukoille
Tiedoksi ja mikseu myös naisille. Heh heh, pitikö valehdella rankkoja valheita mt-ongelmista sun muuta paskaa, jotta ette jäisi kiinni törkeistä rikoksista, minkä uhriksi latoitte.
Ihan kun kaikki ei tulisi vielä julki. Ja vanhat fakkiutuneet ukot joille on saatu uskoteltua, että tässä mä olen isoin ongelma voi voi. jos vaan tietäisitte ja olisitte nähneet edes 50% kaikista riidoista, häpeäisitte, koska ilmeisesti ette ole tietoisia niistä kaikkein kohtuuttomimmista, älyttömistä ja väkivaltaisista jutuista.
Joskus on syy kummassakin ja joskus ei ja joku voi todellakin raivota ihan ilman syytä. Repikää siitä uskon miehet jumalauta. Kuinka sairasta ja jotkut kuitanneet "asiantuntijoina" nämä pelkästään seksijutuiksi, herran jestas kun olisikin vain jotain niin viatonta ja hauskaa.
Juu katos kun mies on typerä ääliö ja aggressiuvinen ilman edes kunnon syytä, kyllä kyllä, ongelma onkin se että naiselle ei maistu seksi ja on liian kylmä äiti ja vaimo. V... tu mitä paskaa! Olen todella järkyttynyt ihmisten järjenjuoksusta, ihan koulutetut ihmiset. Tuollaista jälkeä tulee kun kaikki eivät tiedä kaikkea mitä pitäisi.