Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryeqo-lääkkeestä kokemuksia?

Vierailija
30.09.2022 |

Minkälaisia sivuvaikutuksia on tullut ja kuinka nopeasti?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ryeqo pienentänyt myoomiasi? Tai helpottanut oireilua? 

Aloitin Ryeqon reilu kuukausi sitten, itselläni monimyoomainen kohtu (10kpl, suurin on 8x10cm),  kokeillaan ensin puolen vuoden lääkekuurilla jos myoomat pienenisi tai oireet helpottaisi niin ettei tarvitsisi mennä kohdun poistoleikkaukseen. 

Minulla lääke ei ole aiheuttanut sivuoireita ainakaan vielä. Aloitin kolmantena menkkapäivänä lääkkeen, ja normaalien menkkojen loputtua tuli parin päivän jälkeen muutamana päivänä välivuotoa ja taas parin päivän kuluttua uudestaan välivuotoa, mutta seuraavia menkkoja ei ole ainakaan vielä tullut. 

Vierailija
22/28 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla todella suuri myooma reilu 13cm ja sivuoireina pahoinvointia ja pieni päänsärky, hirveä väsymys ja jatkuva pieni vuoto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemusta Ryeqon vaikutuksesta adenomyosiin?

Onko vähentynyt?

Onko vuodot pienentyneet tai poistuneet kokonaan?

Vierailija
24/28 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään apua. Kallis hinnaltaan ja myoomat vuoti edelleen, ehkä jopa lisäsi vuotoa. En suosittele, varsinkin kun lukee sivuoirelistan mahdollisen nolla hyödyn lisäksi

Vierailija
25/28 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin myoomat ovat tyrehtyneet kokonaan mutta onko kenelläkään kokemusta Ryeqosta Adenomyoosiin?

Vierailija
26/28 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan nyt adenomyoosiin tämän lääkkeen... Saas nähdä. 

Vierailija
27/28 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään apua. Kallis hinnaltaan ja myoomat vuoti edelleen, ehkä jopa lisäsi vuotoa. En suosittele, varsinkin kun lukee sivuoirelistan mahdollisen nolla hyödyn lisäksi

Mulla myoma juuri vuotolinjalla enkä ole vuotanut ryeqon aloittamisen jälkeen. Oli niitä tullu muutama lisää, mutta eri paikkaan. Ei ole kooltaan suuria. 

Kaikille ei tule mainitsemiasi oireita. Itse suosittelen kokeilemaan. Hinta ei mielestäni niin hirveä ole, 79€/ kk, kun katto täyttyy niin 2,5€/kk. Mulla menee niin, että vuoden vaihteessa saan 3kk:n satsin 2,5€. 5kk täydellä ja taas 2,5€/kk. 

Vierailija
28/28 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan nyt adenomyoosiin tämän lääkkeen... Saas nähdä. 

Miten sinulle kävi? Itse vielä harkitsen aloittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän