Ryeqo-lääkkeestä kokemuksia?
Minkälaisia sivuvaikutuksia on tullut ja kuinka nopeasti?
Kommentit (28)
Minulla todella suuri myooma reilu 13cm ja sivuoireina pahoinvointia ja pieni päänsärky, hirveä väsymys ja jatkuva pieni vuoto
Onko kenelläkään kokemusta Ryeqon vaikutuksesta adenomyosiin?
Onko vähentynyt?
Onko vuodot pienentyneet tai poistuneet kokonaan?
Ei mitään apua. Kallis hinnaltaan ja myoomat vuoti edelleen, ehkä jopa lisäsi vuotoa. En suosittele, varsinkin kun lukee sivuoirelistan mahdollisen nolla hyödyn lisäksi
Joillekin myoomat ovat tyrehtyneet kokonaan mutta onko kenelläkään kokemusta Ryeqosta Adenomyoosiin?
Aloitan nyt adenomyoosiin tämän lääkkeen... Saas nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään apua. Kallis hinnaltaan ja myoomat vuoti edelleen, ehkä jopa lisäsi vuotoa. En suosittele, varsinkin kun lukee sivuoirelistan mahdollisen nolla hyödyn lisäksi
Mulla myoma juuri vuotolinjalla enkä ole vuotanut ryeqon aloittamisen jälkeen. Oli niitä tullu muutama lisää, mutta eri paikkaan. Ei ole kooltaan suuria.
Kaikille ei tule mainitsemiasi oireita. Itse suosittelen kokeilemaan. Hinta ei mielestäni niin hirveä ole, 79€/ kk, kun katto täyttyy niin 2,5€/kk. Mulla menee niin, että vuoden vaihteessa saan 3kk:n satsin 2,5€. 5kk täydellä ja taas 2,5€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Aloitan nyt adenomyoosiin tämän lääkkeen... Saas nähdä.
Miten sinulle kävi? Itse vielä harkitsen aloittamista.
Onko Ryeqo pienentänyt myoomiasi? Tai helpottanut oireilua?
Aloitin Ryeqon reilu kuukausi sitten, itselläni monimyoomainen kohtu (10kpl, suurin on 8x10cm), kokeillaan ensin puolen vuoden lääkekuurilla jos myoomat pienenisi tai oireet helpottaisi niin ettei tarvitsisi mennä kohdun poistoleikkaukseen.
Minulla lääke ei ole aiheuttanut sivuoireita ainakaan vielä. Aloitin kolmantena menkkapäivänä lääkkeen, ja normaalien menkkojen loputtua tuli parin päivän jälkeen muutamana päivänä välivuotoa ja taas parin päivän kuluttua uudestaan välivuotoa, mutta seuraavia menkkoja ei ole ainakaan vielä tullut.