Hei te lievästi ylipainoiset naiset, mitkä ovat mittanne?
Tullaan vähän laajentamaan käsitystä siitä, minkä kokoinen on esimerkiksi keskimittainen nainen, jonka paino alkaa seitsemällä.
Kertokaa vaikka pituus, paino, vyötärönympärys, rinnanympärys, lantion mitta ja niin edelleen. Jaksavimmat voivat laittaa myös reisien, pohkeiden tai käsivarsien ympärysmittoja.
Kommentit (58)
173cm/72kg, vyötärö 75cm. Olen hoikka, vaikka paino on yli tuon määritteleväsi 70kg.
Mitäs sinä minun mitoillani teet? Meinasitko tulla halaamaan, vai istunko sun syliin? Nou vei!
:DD
No viisastuitteko kun luitte näitä mittoja.. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Kuinka paljon miehet keskustelevat tällaisesta? Ei millään pahalla mutta naisten pitäisi päästä pois näistä itsekeskeisistä ja älyttömistä mittaamisista liittyen ulkonäköön tai painoon. Vaakaa ei periaatteessa tarvitse ellei ole jokin aivan pakollinen syy.
Olet hyvä juuri tuollaisena. Ja minä tällaisena.
Olin jo vastaamassa kun tää sama tuli mieleen. Miksi pitää mitata vartaloa joka puolelta? Naisten vartalosta on perinteisesti ollut tapana ottaa kymmeniä eri mittoja. En ole ikinä kuullut miesten mittaavan pohkeita tai rinnanympärystä. Miehet mittaavat vain yhtä paikkaa :D
Minun pitää tietää mitat, kun teen tai ostan itselleni hyvin istuvia vaatteita. Olen hyvä juuri tällaisena, vaikka mittaankin rinnanympärystäni.
174\81. En jaksa mittoja kyllä tähän hätään ottaa. Rinnat ovat isot, olen joskus harkinnut pienennysleikkausta. Lähtisi samalla pari kiloa painosta. Mutta iän myötä ne ovat onneksi löystyneet, joten eivät aiheuta enää samanlaisia ongelmia, kuin nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
No viisastuitteko kun luitte näitä mittoja.. 😄
Tiedänpähän ainakin että on monia samankokoisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
174\81. En jaksa mittoja kyllä tähän hätään ottaa. Rinnat ovat isot, olen joskus harkinnut pienennysleikkausta. Lähtisi samalla pari kiloa painosta. Mutta iän myötä ne ovat onneksi löystyneet, joten eivät aiheuta enää samanlaisia ongelmia, kuin nuorempana.
Ahaa, olinkin muuten ylipainoinen tähän ketjuun. Pahoitteluni.
169cm/77kg. Pienirintainen, isomahainen.
160/66. Vyötärö 76cm. En jaksa muita mitata.
Vierailija kirjoitti:
163cm/57kg. En varsinaisesti ole ylipainoinen, mutta näytän jotenkin paksulta/tukevalta.
Tismalleen samat lukemat täälläkin ja ahdistaa. Tasapaksu pökkelö olen ja kasvot tuntuvat ja näyttävät pyöreältä.
Tehtävä korjausliike syömistavoissa, se normipaino kun olis 50kg, mulle. Siinä olen lähes koko aikuisikäni ollut, niin tämä +7 kg on liikaa. Ikää 44v.
169 cm pitkä, paino noin 68 kg.
Ry: 104 cm, vy: 74 cm, ly: 105 cm.
Reisiä ja pohkeita en tiedä, en jaksa mittailla. Tälläinen pullero olen.
Nyt olen 174cm ja 78kg. Sopiva ja hyväntuntuinen paino minulla on 72kg.
Vierailija kirjoitti:
169 cm pitkä, paino noin 68 kg.
Ry: 104 cm, vy: 74 cm, ly: 105 cm.
Reisiä ja pohkeita en tiedä, en jaksa mittailla. Tälläinen pullero olen.
Nuo mitat ei ole pulleroa nähnytkään, sulla on tiimalasivartalo, kuten mullakin.
Pituus- 159cm, vyötärö-159cm ja paino-159kg eli suomi neidon ihanne mitat.
Huutista, huonoitsetuntoiset normaalipainoiset larppaamassa ylipainoista
En ole ylipainoinen, vaikka paino alkaa seitsemällä.
Pyllyni säde on n. 35cm