Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö, osuuspankista ei saa visaa jollei ole vähintään 20v JA akateemisia kursseja?!

Vierailija
31.10.2006 |

Mulle tuli joku mainoslappunen ja sitä lueskellessani meinas mennä leipä ja tee väärään kurkkuun.

Vaikken visaa ole hankkimassakaan , niin mitä ihmeen väliä koulutustasolla on luotonmaksukykyyn?

Pitää olla vähintään 20-vuotias JA vähintään 80 opintoviikkoa yliopistotason kursseja. Mä lopetan välittömästi mun osuuspankin tilit.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä.

Muistelen, että MasterCardissa ois joskus ollut vastaava ehto. Tosin vois ajatella, että koskee nimenomaan opiskelijoita, joilla ei vielä ole säännöllisiä tuloja.

Vierailija
2/4 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voi saada OP-Visan

OP-Visa voidaan myöntää vähintään 20-vuotiaalle säännöllisiä palkka tai eläketuloja saavalle henkilölle, joka on hoitanut raha-asiansa hyvin ja jolla ei ole rekisteröityjä maksuhäiriöitä. Kun sinulla on OP-Visa, kaksi yli 16-vuotiasta perheenjäsentäsi voi saada maksutta rinnakkaiskortin.

OP-Visan luottoraja sovitaan korttia haettaessa 1 000 ja 6 000 euron välille. On hyvä valita luottorajaksi kaksi kertaa kuukauden käyttötarve. Jos arvelet käyttäväsi Visaa 1000 eurolla kuukaudessa, sopiva luottoraja on 2 000 euroa.

Myös opiskelija voi hakea OP-Visaa suoritettuaan kotimaisessa yliopistossa, korkeakoulussa tai ammattikorkeakoulussa vähintään 90 opintopistettä. Opintosuoritusote tulee liittää hakemukseen. Mikäli teet hakemuksen verkkopalvelussamme, ota opintosuoritusote mukaan korttia noutaessasi. Opiskelijalta ei edellytetä säännöllisiä palkkatuloja. Opiskelijan OP-Visan luottoraja on aina 1000 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ehtona oli myös tuo 80 ov kasassa.

Vierailija
4/4 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä muutenkin harkinnut pankin vaihtoa..Kestää aina se rahansiirto sen verran kauan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan