Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varo omapostia. Sinne laitetaan sairauskertomuksetkin

Vierailija
30.09.2022 |

Tästä ei kukaan varoittanut

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Pääsetkö lukemaan mun Oma Postia?

Vierailija
2/12 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi pitänyt varoittaa? Et osannut itse päätellä? Et lukenut palvelun käytöstä vaan klikkailit sokeasti "kyllä" kaikkeen mitä kysyttiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Joskus kunta/valtio häiriköi sitä kautta, tuli kaikenlaista roskaa.

Vierailija
4/12 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on omaposti, posti toimittaa sinne sähköisesti  postille tulleet krjeet. Myöhemmin tulevat myös paperilla. Hyvä palvelu, koska paperiset kirjeet kestävät tulla. Täälläkin jaettiin vain kaksi kertaa posti tällä viikolla.

Vierailija
5/12 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri sähköisenä kirjeenä kutsun PAPA-seulontaan. Asia ei yllättänyt minua eikä ole mikään ongelma, koska tiedän itse antaneeni  Omapostin asetuksissa luvan lähettää kaikki mahdollinen posti sähköisenä.

Vierailija
6/12 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, omapostiin voi tulla vaikka ilmoitus että olet saanut sitä ja tätä postia. Ei esim. Jotkut sairauskertomukset avaudu suoraan omapostissa, vaan pitää mennä sinne sivuille ja tunnistautua esim. pankkitunnuksilla.

Vierailija
7/12 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tilata myös sähköpostiin ilmoituksen siitä, että Omapostiin on tullut kirje, niin ei pääse menemään ohi. Hyvä palvelu mielestäni, luotettavampi kuin paperiposti.

Vierailija
8/12 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ole oma postia. Enkä ole edes oma kannassa.Sen enempää en instagram tai F.B. En ole laumasielu.Ihan sama koska postini jakavat kotiini.

Vierailija
9/12 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, omapostiin voi tulla vaikka ilmoitus että olet saanut sitä ja tätä postia. Ei esim. Jotkut sairauskertomukset avaudu suoraan omapostissa, vaan pitää mennä sinne sivuille ja tunnistautua esim. pankkitunnuksilla.

Tuohan on lähettäjästä kiinni. Hän on sähköisesti toimittattanut kirjeen postille. Posti laittaa sen omapostiin luettavaksi, jos vastaanottajalla on omaposti käytössä. Myöhemmin tulee myös postin tulostama kirje. Niille, joilla ei ole omapostia, tulee vain tulostettu kirje. Kannattaa ymmärtää, että lähettäjä ei postita kirjettä kirjekuoressa, vaan pelkästään sähköisesti kirjeen postille, joka tulostaa sen ja laittaa kirjekuoreen. Tällaista toimintaa postilla on ollut jo ennen omapostia varmaan pari vuosikymmentä. Postilla on tehokkaat laitteet tähän, paljon tehokkaammat kuin useimmilla firmoilla. Firmat säästävät rahaa.

Vierailija
10/12 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Ole oma postia. Enkä ole edes oma kannassa.Sen enempää en instagram tai F.B. En ole laumasielu.Ihan sama koska postini jakavat kotiini.

Omakannasta tietosi kyllä löytyvät. Et pysty estämään sitä. Eri asia on sitten, käytätkö sitä. Pääkaupunkiseudulla Maisa on todella hieno sotesovellus. Ei tarvitse soitella terkkariin.Vastaavia on varmaan muuallakin käytössä.

Tyhmä sinä lähinnä olet mielestäni.

Vierailija
11/12 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaposti on stanasta. Onneksi sain sen lopetettua. Sinne voi mennä laskuja ilman että itse tietää niistä. Tämä johtuu siitä, että laskut näkyivät vain silloin jos kirjautui itse luodulla tunnuksella, mutta jos kirjautui sisään pankkitunnuksilla, laskuja ei näkynyt. Tästä löytyy lehtijuttujakin. Enkä todellakaan erikseen hyväksynyt mitään. Tein osoitteen muutoksen sähköisesti ja sen kylkiäisenä tuli omaposti.

Vierailija
12/12 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaposti on stanasta. Onneksi sain sen lopetettua. Sinne voi mennä laskuja ilman että itse tietää niistä. Tämä johtuu siitä, että laskut näkyivät vain silloin jos kirjautui itse luodulla tunnuksella, mutta jos kirjautui sisään pankkitunnuksilla, laskuja ei näkynyt. Tästä löytyy lehtijuttujakin. Enkä todellakaan erikseen hyväksynyt mitään. Tein osoitteen muutoksen sähköisesti ja sen kylkiäisenä tuli omaposti.

Sinne saa asetettua, että tulee sähköpostiin viesti, kun omapostiin on saapunut jotakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan