Oletko ihastunut?
Kommentit (21)
Olen..mua monta vuotta nuorempi mies, introvertti, älykäs, huumorintajuinen.
Olen naapuriin. Leivoin korvapuusteja ja hölmönä aloin kyttäilee ikkunasta parkkipaikalle millon auto tulee ruutuun. Olen 45 v nainen. Tiedän, että teen itestä tyhmän, mutta minkäs teet. Aina on miehelle pulla maistunut. Ollaan me kävelyllä kåäyty, mutta ei sen enempää. Eihän ihan ihan hölmö ole etteikö aisti minun kiinnostusta. Ei hän silti sano mitään ja varmasti odottaa minun sanovan jotain, mutta olen vähän ujo silti.
Vierailija kirjoitti:
Olen naapuriin. Leivoin korvapuusteja ja hölmönä aloin kyttäilee ikkunasta parkkipaikalle millon auto tulee ruutuun. Olen 45 v nainen. Tiedän, että teen itestä tyhmän, mutta minkäs teet. Aina on miehelle pulla maistunut. Ollaan me kävelyllä kåäyty, mutta ei sen enempää. Eihän ihan ihan hölmö ole etteikö aisti minun kiinnostusta. Ei hän silti sano mitään ja varmasti odottaa minun sanovan jotain, mutta olen vähän ujo silti.
Kävely on jo paljon!
Olen ihastunut/rakastunut suunnattomasti. Kohde ei sitä tiedä, eikä koskaan voi tietääkään. On eri maassa.
Viimeksi 15 vuotiaana, 20 vuotta mennyt ilman mitään tunnetta. Mikä vaivaa naisia, kunneivät anna syytä edes ihastua?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyhmää tuossa on? ei ihme ettei suomalaiset saa muodostettua parisuhteita ja perustettua perheitä kun ihmiset on niin ujoja ja miettii koko ajan mitä tyhmää tekee.
Ihastuminen on ihanaa ja kamalaa. Jonkun pitäisi keksiä, miten ihastumisen eri vaiheet menevät.
Olen valitettavasti. Nuorempi perheellinen mies. Ei siis mitään saumaa. Just törmättiin taas äsken kaupungilla. Parempi ku ei näkis ollenkaan koskaan.
Kyllä. Katso miten söpö ja suloinen, et voi vastustaa silmiä. Rajavartiolaitoksen sukeltajat kohtasivat Suomenlahdella yllättävän vieraan: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009105859.html
Olen. Odotan koko ajan, että hän vetää maton alta.
Olen. Teen töitä teknologiayrityksessä ja olen ihastunut ulkomaisen asiakkaan projektipäällikköön. Mitään ei tule tapahtjmaan, koska asiakkaisiin ei saa sekaantua.
Olen. Yhteen kivaan ja hyvänäköiseen tyyppiin. Molemmat ollaan perheellisiä, joten saisi tämä tunne mennä ohi.
Olen. Valitettavasti taitaa olla yksipuolista vaikka välillä erehdynkin kuvittelemaan muuta kun hän katsoo minua. Mies on hän ja minä nainen. En taida ikinä päästä tutustumaan häneen.
En ole ihastunut ,en rakstunut kehenkään. Johtuko siitä rakkauteni eli suhteeni kuoli viimevuonna?
En ole ollut ihastunut vuosikymmeniin.
Yhteen Iiroon. Se on aika komea!
M 47