Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ihastunut?

Vierailija
30.09.2022 |

Millaiseen ihmiseen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen Iiroon. Se on aika komea!

M 47

Vierailija
2/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen..mua monta vuotta nuorempi mies, introvertti, älykäs, huumorintajuinen.

Vierailija
4/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naapuriin. Leivoin korvapuusteja ja hölmönä aloin kyttäilee ikkunasta parkkipaikalle millon auto tulee ruutuun. Olen 45 v nainen. Tiedän, että teen itestä tyhmän, mutta minkäs teet. Aina on miehelle pulla maistunut. Ollaan me kävelyllä kåäyty, mutta ei sen enempää. Eihän ihan ihan hölmö ole etteikö aisti minun kiinnostusta. Ei hän silti sano mitään ja varmasti odottaa minun sanovan jotain, mutta olen vähän ujo silti.

Vierailija
5/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naapuriin. Leivoin korvapuusteja ja hölmönä aloin kyttäilee ikkunasta parkkipaikalle millon auto tulee ruutuun. Olen 45 v nainen. Tiedän, että teen itestä tyhmän, mutta minkäs teet. Aina on miehelle pulla maistunut. Ollaan me kävelyllä kåäyty, mutta ei sen enempää. Eihän ihan ihan hölmö ole etteikö aisti minun kiinnostusta. Ei hän silti sano mitään ja varmasti odottaa minun sanovan jotain, mutta olen vähän ujo silti.

Kävely on jo paljon!

Vierailija
6/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut suloiseen naiseen.

Vierailija
7/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut/rakastunut suunnattomasti. Kohde ei sitä tiedä, eikä koskaan voi tietääkään. On eri maassa.

Vierailija
8/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, en kerro muuta 😘🤭

Vierailija
9/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti yritän olla olematta.

Vierailija
10/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi 15 vuotiaana, 20 vuotta mennyt ilman mitään tunnetta. Mikä vaivaa naisia, kunneivät anna syytä edes ihastua?

Vierailija
11/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tyhmää tuossa on? ei ihme ettei suomalaiset saa muodostettua parisuhteita ja perustettua perheitä kun ihmiset on niin ujoja ja miettii koko ajan mitä tyhmää tekee.

Vierailija
12/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on ihanaa ja kamalaa. Jonkun pitäisi keksiä, miten ihastumisen eri vaiheet menevät.

Vierailija
13/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valitettavasti. Nuorempi perheellinen mies. Ei siis mitään saumaa. Just törmättiin taas äsken kaupungilla. Parempi ku ei näkis ollenkaan koskaan.

Vierailija
14/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Katso miten söpö ja suloinen, et voi vastustaa silmiä. Rajavartiolaitoksen sukeltajat kohtasivat Suomenlahdella yllättävän vieraan: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009105859.html

Vierailija
15/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Odotan koko ajan, että hän vetää maton alta.

Vierailija
16/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Teen töitä teknologiayrityksessä ja olen ihastunut ulkomaisen asiakkaan projektipäällikköön. Mitään ei tule tapahtjmaan, koska asiakkaisiin ei saa sekaantua.

Vierailija
17/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Yhteen kivaan ja hyvänäköiseen tyyppiin. Molemmat ollaan perheellisiä, joten saisi tämä tunne mennä ohi.

Vierailija
18/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Valitettavasti taitaa olla yksipuolista vaikka välillä erehdynkin kuvittelemaan muuta kun hän katsoo minua.  Mies on hän  ja minä nainen. En taida ikinä päästä tutustumaan häneen.

Vierailija
19/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihastunut ,en rakstunut kehenkään. Johtuko siitä rakkauteni eli suhteeni kuoli viimevuonna?

Vierailija
20/21 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut ihastunut vuosikymmeniin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan