Millaisia värejä yhdistäisit tämän tapetin kanssa
https://www.borastapeter.com/fi/tapetit/saga-3291
Kysynpä minäkin sisustukseen värivinkkejä. Eli tapetti on linkissä oleva. Makuuhuone kyseessä. Tumman vai vaalean puun sävyä vai kenties maalattuja huonekalua? Millä värillä maalattu? Tekstiilit? Lattia on vaalea puuparketti. Huoneeseen ei mahdu kuin sänky, yöpöydät ja joku lipasto.
Oma näkemys olisi että
Tummaa puunsävyä ( Kylmä ruskea, pähkinä?)
Verhot ja matto tummanpunaiset
Valaisimet kullanväriä, tai messinkiä
Mielellään kuulisin muidenkin ajatuksia, millaiset värit tuohon sopisi. Virkistävää välillä nähdä tällaisia juttuja muidenkin silmin, joskus voi tulla tosi hyviä ideoita!
Kommentit (70)
On kyllä järkyttävän ruma tapetti.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä järkyttävän ruma tapetti.
Itse tykkään siitä paljon
Ap
Tapetin kaikki värit pohjaa lukuunottamatta on jotenkin niin tunkkaisen murrettuja. Niistä en haluaisi mitään ottaa. Vaikea rasti. Tummansinistä tai burgundia. Mutta en itse haluaisi, kun on liian tummaa.
Minä haluan vihreän makuuhuoneen vaikka. Sellaisen kivan vaalean ja murretun, mutta en tunkkaista.
http://hommahuone.blogspot.com/2016/04/huhtikuu-vihertaa.htm
Otat värit tapetin yksityiskohdista, kultaa ja kermaa vaikka
Millä tyylillä menet - tuleeko farkkua jne.
Vai joku romattinen hörhelöviritys
Vierailija kirjoitti:
Millä tyylillä menet - tuleeko farkkua jne.
Vai joku romattinen hörhelöviritys
Farkkua? Ap
Mä en tohon tummaa puuta yhdistäisi. Vaalea puu, turkoosi
Vierailija kirjoitti:
Ei tuohon turkoosi kyllä sovi mielestäni ollenkaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuohon turkoosi kyllä sovi mielestäni ollenkaan. Ap
Ei siihen turkoosia hyödytä, ota värit tapetista suoraan ja vaaleaa raikastamaan, ei kuitenkaan puhtaan valkoista, siinä kuvassa missä on kokonainen tapettirulla vaalealla pöydällä, on hyvä vaalea. Romanttinen tyyli sopii tietysti ja ei kai siihen mitään muuta voi ajatellakaan, kovat puhtaat värit voi jättää satunnaisiin jos niitä välttämättä halajaa.
Valkoiset kalusteet, luonnonvaaleat verhot kirkastamaan ilmettä