Millaisia värejä yhdistäisit tämän tapetin kanssa
https://www.borastapeter.com/fi/tapetit/saga-3291
Kysynpä minäkin sisustukseen värivinkkejä. Eli tapetti on linkissä oleva. Makuuhuone kyseessä. Tumman vai vaalean puun sävyä vai kenties maalattuja huonekalua? Millä värillä maalattu? Tekstiilit? Lattia on vaalea puuparketti. Huoneeseen ei mahdu kuin sänky, yöpöydät ja joku lipasto.
Oma näkemys olisi että
Tummaa puunsävyä ( Kylmä ruskea, pähkinä?)
Verhot ja matto tummanpunaiset
Valaisimet kullanväriä, tai messinkiä
Mielellään kuulisin muidenkin ajatuksia, millaiset värit tuohon sopisi. Virkistävää välillä nähdä tällaisia juttuja muidenkin silmin, joskus voi tulla tosi hyviä ideoita!
Kommentit (70)
Tuossahan nuo kuvassa aika hyvin näkyy. Makuuhuone kun on kyseessä, niin ei paljoa tavaraa tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
lila, turkoosi, pronssi
Turkoosi? Siis joku tällainen https://3.bp.blogspot.com/-xUNGhI3aEeU/V1m13K6MIeI/AAAAAAAAFzw/_Nlij-UW…
Tai noi 4 ylintä on mun silmissä turkooseja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan nuo kuvassa aika hyvin näkyy. Makuuhuone kun on kyseessä, niin ei paljoa tavaraa tarvitsekaan.
Valkoinen siis?
Itse en yhdistäisi tuota tapettia vaalean puunsävyiseen lattiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lila, turkoosi, pronssi
Turkoosi? Siis joku tällainen https://3.bp.blogspot.com/-xUNGhI3aEeU/V1m13K6MIeI/AAAAAAAAFzw/_Nlij-UW…
Neljänneksi ylimmäinen oli se mitä ehkä lähinnä tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Lattia on nyt se mitä ei voi vaihtaa. Muu on vielä auki. Ap
Tummanvihreää (oikeaa sävyä), viininpunaista, syvää tummanpunaista.
Ja joo tummaa puuta ja pronssia.
Ap:n ajatus väreistä ja sävyistä kuulostaa vähän tunkkaiselta... Itse yhdistäisin tapetista tummaan sinistä ja vähän t.punaista tekstiileihin. Valkoista kaipaa myös kaveriksi reilulla kädellä, jotta yleisilme raikastuisi. Mieten myös, että onkohan tuon tapetin taustaväri liian lähellä lattian väriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lila, turkoosi, pronssi
Neljänneksi ylimmäinen oli se mitä ehkä lähinnä tarkoitin.
Ok. Mun silmään toi näyttää siltä että se olisi jotenkin aika kylmä ja ns raikas väri yhdistää tuohon, toi tapetti on aika murrettu sävyiltään🤔 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko tapetin vaihtaa? Tai edes tapetin värin?
Toi tapetti on aika tunkkainen niin vaatii mun mielestä just puhtaita vaaleita värejä viereen kuten valkoista ja savun sinistä. Tuossa kuvassa näkyy hyvin, että selvät valkoiset listat on ihan must tekemään ilmeestä kevyen ja raikkaan.
Huonekaluissa kiinnittäisin huomioita, että on muodoltaan siroja ja ilmavia.
Nätti tapetti, vaatii vaan muulta sisustukselta paljon että toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ajatus väreistä ja sävyistä kuulostaa vähän tunkkaiselta... Itse yhdistäisin tapetista tummaan sinistä ja vähän t.punaista tekstiileihin. Valkoista kaipaa myös kaveriksi reilulla kädellä, jotta yleisilme raikastuisi. Mieten myös, että onkohan tuon tapetin taustaväri liian lähellä lattian väriä?
Ei ole lähellä lattian sävyä ollenkaan, se on hyvin vaalea ja aika valoisa sävyltään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko tapetin vaihtaa? Tai edes tapetin värin?
Ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
Toi tapetti on aika tunkkainen niin vaatii mun mielestä just puhtaita vaaleita värejä viereen kuten valkoista ja savun sinistä. Tuossa kuvassa näkyy hyvin, että selvät valkoiset listat on ihan must tekemään ilmeestä kevyen ja raikkaan.
Listoitus on valkoinen, samoin tietty katto. Ja ovi. Ap
Tapetti itsessään on vähän "tunkkaisen" sävyinen, joten kuvan mukaan valittu valkoinen raikastaa sitä, vaalea puunvärisen lattian kans, ei ehkä ihan sovi. Miettisin tapetin pohjavärin uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Millainen savun sininen, voisitko linkata tarkoittamasi sävyn? Ap
Siniharmaa, hiekanharmaa beige, luonnonvalkoinen. Punainen olisi ruskean kanssa parina erittäin tunkkainen ja punainen on muutenkin hankala väri sisustuksessa josta tulee mieleen joulusisustus. Mahtava ja hieno väri, mutta vaatii erittäin paljon ympäröivältä miljööltä ja sisustukselta jottei näytä halvalta bordellilta.
Vierailija kirjoitti:
Siniharmaa, hiekanharmaa beige, luonnonvalkoinen. Punainen olisi ruskean kanssa parina erittäin tunkkainen ja punainen on muutenkin hankala väri sisustuksessa josta tulee mieleen joulusisustus. Mahtava ja hieno väri, mutta vaatii erittäin paljon ympäröivältä miljööltä ja sisustukselta jottei näytä halvalta bordellilta.
Mä rakastan punaista. Muualla meillä ei sitä ole joten se on nyt hyvin vahva ehdokas. Samaa sävyä kun noissa kukissa, tuollainen murrettu mausteinen, melkein rusehtava tummapunainen. Ap
Toi turkoosi on ehkä paras ehdotus XD
lila, turkoosi, pronssi