Yhteissaunotaanko teidän perheessänne?
Ilmeisesti Suomi on kokoajan muuttamassa estollisemmaksi ja nykyään moni ei käy edes perheensä kanssa saunassa. Minusta tuo on hyvin kummallista hommaa.
Kommentit (23)
Kyllä edelleen. Kaksi aikuista ja kaksi teiniä, tyttö ja poika.
Saunatkin ovat muuttuneet pienemmiksi. Ei kahden hengen saunaan 4 henkeä saa mahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä edelleen. Kaksi aikuista ja kaksi teiniä, tyttö ja poika.
Itselläni sama tilanne että käyn vanhempieni kanssa saunassa muttei ole sisaruksia.
Mies ja tytär saunovat aina pitkään kahdestaan.
Ei. Tosin sinkku. Miksi esitellä seksuaalisia osia, vaikka olisi luostarinunna tai munkki.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä poikasi kanssa?
Saunon aina vaaripuoleni kanssa ja hän kehuu pieniä ja pyöreitä rintojani
Vierailija kirjoitti:
Pesevätkö toisensa?
Miksei saunottaisi yhdessä, samaa perhettähän me ollaan :) Alastomuus ei ole meillä tabu, eikä siihen liity mitään seksuaalista - ja sauna on paikka jossa rentoudutaan, jutellaan ja peseydytään. Teinit toki saisivat käydä erikseenkin, jos haluaisvat, mutta eivät ole toistaiseksi ilmoittaneet haluavansa (tytöt 16 & 17). Nyt kun sähkön hinta on kallis, tämä on rahan säästönkin kannalta ollut hyvä ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Saunatkin ovat muuttuneet pienemmiksi. Ei kahden hengen saunaan 4 henkeä saa mahtumaan.
Voi istua sylissä
Mun lestadiolaiset tuttavat saunoo aina pitkään serkkujensa kanssa
Meillä saunottiin, tai ei saunottu. Jokainen sai valita.
Oma sukuni koostui yhteissaunojista, itse en saunasta koskaan oikein ole välittänyt, eikä kukaan odottanut, että saunaan menisin.
Mutta tuossa ei ollut mitään perverssiä tai pakkoa, vaikka se tuntuu tällä palstalla oletus olevan. Oma eri sukupuolta itseni kanssa oleva lapsi saunoi siihen asti kanssani, kun se hänestä luontevalta tuntui, ja sitten lopetti. En ole rekisteröinyt minkä ikäinen oli, mutta olin odottanut, että jo aiemminkin olisi saattanut lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei saunottaisi yhdessä, samaa perhettähän me ollaan :) Alastomuus ei ole meillä tabu, eikä siihen liity mitään seksuaalista - ja sauna on paikka jossa rentoudutaan, jutellaan ja peseydytään. Teinit toki saisivat käydä erikseenkin, jos haluaisvat, mutta eivät ole toistaiseksi ilmoittaneet haluavansa (tytöt 16 & 17). Nyt kun sähkön hinta on kallis, tämä on rahan säästönkin kannalta ollut hyvä ratkaisu.
Olen samaa mieltä. Saa säästettyä sähköä ja jutusteltua yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä poikasi kanssa?
Siinä ei oikeesti ole mitään outoa. Olen itse käynyt mökillä pelkän äitini kanssa ja mun mielestä okis oudompaa alkaa käyttää uikkareita tai jotain vuoroja sen alastomuuden takia.
Kysykää amerikkalaisilta onko outoa. Suomalaiset on pervoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja ryhmäseksiö myös
Hyi. Sä oot pervo! Ap
Ihan ihme kommentteja. Ei alastomuudessa tarvitse olla mitään seksuaalista. Meillä saunotaan yhdessä ja kotona voi kulkea nakuna ja lapset ovat nakuna nakujen vanhempien sylissä. Tosin ovat vielä pieniä 2 ja 4-v.
Omassa lapsuudenperheessäni saunottiin yhdessä ja saunotaan edelleen, myös sisarusten puolisoiden kanssa. Veljen vaimo ei ole yhteissaunaan tullut, mutta muuten kaikki. Meitä on siis neljä aikuista lasta, kaikilla puolisot ja lapset.
Kyllä saunotaan pienessä saunassa. Pitää kuitenkin varoa kun serkku tulee syliin ettei kivikova penis mene väärään koloon
Saunotaan vaikka välillä teinipojilla tuleekin bonereita kun mummon ja serkkujen tissit näkyvät